Σάββατο 16 Ιουλίου 2022

265 TE Mανταμάδο: Καταγγελία απάνθρωπης εξαθλίωσης των συνφάνταρων

Επιστολή Καταγγελίας της απάνθρωπης εξαθλίωσης 
Πήρα την απόφαση να καταγγείλω μια απάνθρωπη εξαθλίωση για εμένα και τους φίλους μου. 
Έχοντας τελειώσει τις σπουδές μου αποφάσισα να καταταγώ και εγώ ώστε να τελειώνω και να μπορέσω να συνεχίσω την ζωή μου. 
Έκοψα την αναβολή μου και μου ήρθε το χαρτί τις κατάταξης μου την Άνοιξη.
Ο στόχος μου ήταν να τελειώσω πριν την νέα χρονιά. 
Όταν πήγα στο κέντρο του 221 ΤΕ Μυτιλήνης μου είπανε πως θα πάω στο 265 ΤΕ στο χωριό του Μανταμάδου. Να πληροφορήσω εδώ πως είμαι μόνιμος κάτοικος Λέσβου.
Στην αρχή ήταν όλα ωραία, μας έκαναν όλα τα στελέχη και οι στρατιώτες να νιώσουμε σαν το σπίτι μας. 
Μόλις ορκιστήκαμε ως στρατιώτες ξεκίνησαν τα δεινά. 
Τα ΣΠΕΝ διήρκησαν 2 εβδομάδες και γνωρίζαμε πως θα είναι μια απαιτητική εκπαίδευση, που όντως ήταν, αλλά όλοι οι εκπαιδευτές αν και τους δημιουργούσαν τρομερή πίεση, δεν μας μετέδωσαν την πίεση. 
Εν ολίγης ήταν άψογοι. 
Ακολούθησε η εκπαίδευση και προσωπικά εγώ πήγα στο 296 ΤΕ Μόρια. Παρατήρησα πως στο συγκεκριμένο στρατόπεδο ήταν διαφορετικά τα πράγματα, πολύ καλύτερα προφανώς, σε κάθε τομέα. 
Γύρισα στο στρατόπεδο του Μανταμάδου και δεν μπορούσα να χωνέψω την διαφορά, την εξέφραζα αλλά δεν με καταλαβαίνανε. 
Στην συνέχεια πήγα στο 297 ΤΕ στην Χίο. 
Από το πρώτο βράδυ συνειδητοποίησα πως κάτι καλό γίνεται στο συγκεκριμένο στρατόπεδο. 
Μέχρι το τέλος της εκπαίδευσης μου κατάλαβα πως είναι ένα καλά οργανωμένο στρατόπεδο, με πλάνο και σχέδιο για το παν ενδεχόμενο. Γυρίζοντας στην μονάδα μου την επόμενη ημέρα με στείλανε στο φυλάκιο και ουσιαστικά δεν μπόρεσα να ξεκουραστώ. 
Για καλή μου τύχη δεν έφυγα με την πρωινή κίνηση αλλά με την μεσημεριανή. 
Κάθε Σάββατο συνηθίζει ο διοικητής της μονάδας μου να μας μιλάει. Προσωπικά εγώ ένιωθα προβληματισμένος και αγανακτισμένος για την κατάσταση που συνέβαινε. 
Δεν καταλάβαινα τον λόγο. 
Έκατσα επίτηδες μπροστά στον διοικητή με την καλή μου την παραλλαγή ώστε κάτι να με ρωτήσει. 
Μιλούσε πάνω από 40 λεπτά σε μένα δεν απευθύνθηκε. 
Ερωτώ γιατί να συμβαίνει αυτό σε μένα και δεν είναι μόνο σε μένα, είναι σε όλα τα παιδιά που κάνουμε κοινή θητεία. 
Απαράδεκτη συμπεριφορά, απάνθρωπη θα έλεγα. 
Πρέπει να ληφθούν τα ανάλογα μέτρα δεν αντέχουμε άλλο.

Ένας Αγανακτισμένος συνάδελφος φαντάρος

Επιβεβαιώνουν το ΓΕΣ, η ΑΣΔΕΝ και η Διοίκηση αυτές τις καταγγελίες;
Οι συνφάνταροι είναι εξαντλημένοι, δεν αντέχουν άλλο, πρέπει να ληφθούν μέτρα.
Τα παραπάνω δικαιώνουν το ΔΙΚΤΥΟ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ που προβάλλει το σύνθημα:
ΟΧΙ στην Υποχρεωτική Στρατιωτική Θητεία
ΟΧΙ στο Μισθοφορικό Στρατό

Καλούμε τους συνφάνταρους σε αγώνα ενάντια σε όλα αυτά που μας εκμεταλλεύονται και μας καταπιέζουν.Να συνεχίσουν να αντιδρούν.
Να βγουν Παραπονούμενοι Μαζικά και Μαχητικά και να απαιτήσουν Ακρόαση από την Ιεραρχία.
Να συνεχίσουν να στέλνουν επιστολές με τις καταγγελίες τους. 
 Πρέπει να αγωνιστούμε.
Να Μειωθεί τώρα η Στρατιωτική θητεία στους Έξι (6) Μήνες.
Ελεύθερος Συνδικαλισμός των Φαντάρων. 
Η συλλογική πάλη για την Υπεράσπιση των δικαιωμάτων του Φαντάρου Πολίτη με Στολή είναι άμεσα συνδεδεμένη με τον αντιπολεμικό αγώνα που απαιτεί η εποχή μας ενάντια στην τυχοδιωκτική κυβερνητική πολιτική, τις ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ. 

ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου