Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2022

ΚΕΝ Σπάρτης: είχε εσωτερική αιμορραγία, έχανε αίμα και δεν του έδωσαν ούτε depon!

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ από μια Παλιοσειρούλα
Έχω περάσει παρόμοια περιπέτεια στο Κέντρο εκπαίδευσης της Σπάρτης πριν από σχεδόν δέκα χρόνια. 
Ξαφνικά είχα αρχίσει να μην αισθάνομαι καλά, με μέτριους πόνους στην κοιλιά. 
Πήγα μία, πήγα δύο, πήγα τρεις στο ιατρείο του κέντρου και η διάγνωση τους ήταν ότι μάλλον λουφάρω. 
Η κατάσταση μου χειροτέρευσε γρήγορα, ο πόνος αυξήθηκε και άρχισα να πηγαίνω τουαλέτα σχεδόν κάθε 2-3 ώρες. 
Η διάγνωση τους ήταν πάλι ότι λουφάρω. 
Άρχισα να χάνω αίμα και έφτασα να πηγαίνω τουαλέτα έως και 20 φορές χάνοντας μόνο αίμα και τίποτα άλλο. 
Βάζοντας μου θερμόμετρο και βλέποντας ότι δεν έχω πυρετό, η διάγνωση τους ήταν ότι λουφάρω. 
Για να μην πολυλογώ αυτή η κατάσταση συνεχίστηκε, δεν μου έδωσαν ούτε ένα ντεπόν για τον πόνο ή κάτι άλλο, και με ειρωνεύονταν να τρώω κανένα μήλο ή να πίνω κόκα κόλα. 
Σε μια δική μου άδεια πήγα μόνος μου στο 424 στη Θεσσαλονίκη όπου και πέρασα σχεδόν μισό χρόνο μέσα κατάκοιτος, χωρίς να τρώω τίποτα, με παρεντερική σίτιση, φλεγμονές που επέμεναν για μήνες, μεταγγίσεις λόγω της εσωτερικής αιμορραγίας και πόνους από το πρωί μέχρι το βράδυ. 
Κινδύνεψα να αφαιρεθεί ολόκληρο το παχύ έντερο. 
Διαγνώστηκα με ελκώδη κολίτιδα σε όλο το παχύ έντερο και ταλαιπωρήθηκα αφάνταστα, μέχρι να γίνω επιτέλους καλά. 
Με παρότρυναν από το νοσοκομείο αλλά και άλλοι υψηλόβαθμοι ιατροί που γνώρισα να κινηθώ νομικά, αλλά δεν ήθελα να τους δω ποτέ στη ζωή μου. 
Μου αρκούσε που έγινε καλά και πατούσα στα δύο μου πόδια. 
Στη Σπάρτη, όχι απλά δεν μου έδωσαν ένα παραπεμπτικό για το νοσοκομείο της Τρίπολης για να εξεταστώ, αλλά ούτε ένα παυσίπονο για να μπορέσω να κοιμηθώ ένα βράδυ, αλλά ούτε και μια μέρα ελεύθερος υπηρεσιών για να ξεκουραστώ. 
Τα έκανα όλα, πορείες, παρελάσεις, βολές...

Επιβεβαιώνει το ΓΕΣ αυτές τις καταγγελίες;

Εμείς αυτό που έχουμε να πούμε είναι κανείς να μην κρατήσει την στάση που κράτησε ο συνάδελφος.
Από την πρώτη στιγμή έπρεπε να αντιδράσει, να επικοινωνήσει με το ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ και την ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ.
Έπρεπε να είχε υπάρξει καταγγελία και δημοσίευση αυτής.
Επίσης, τι θα πει ότι Δεν κινήθηκε Νομικά γιατί δεν ήθελε να τους ξαναδεί ποτέ στην ζωή του;
Δεν καταλαβαίνει ο συνάδελφος ότι είναι Υποχρεωμένος να κινηθεί εναντίον τους; 
Το οφείλει στον εαυτό του...
Το οφείλει στους συναδέλφους του που ενδέχεται να πέσουν θύματα παρόμοιας Επικίνδυνης Αδιαφορίας.
Συνάδελφοι ΜΟΝΟ αν Αγωνιστούμε και αν τους Αμφισβητήσουμε, ΜΠΟΡΟΥΜΕ συλλογικά να Υπερασπίσουμε τα Δικαιώματα του Φαντάρου Πολίτη με Στολή, αλλά επίσης την Υγεία και την Ζωή μας.
Για να μην υπάρξει κανείς λοιπόν στη θέση του συναδέλφου σταθείτε στο πλευρό του ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ.
  ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
diktiospartakos.blogspot.com
diktiospartakos@hotmail.com 

1 σχόλιο:

  1. Να πας νομικα κανονικα γιατι αυριο η μεθαυριο θα ξαναγινει και εφοσων δεν εκανες χαρτια θα ταλαιπωρηθει καποιος αλλος στην θεση σου η ξανα εσυ και θα συνεχιζεται το ιδιο παραμυθι

    ΑπάντησηΔιαγραφή