Ας δούμε τώρα ποιο είναι το κόστος που υποχρεώνουν τον λαό μας να πληρώσει για τις αναβιώσεις της Γελοιότητας της Χούντας που πολλοί στρατιωτικοί οραματίζονται!
Πόσο κοστίζουν οι στάβλοι του ΑΓΕΕΘΑ Φλώρου και ο 75χρονος Ταξίαρχος
Ρεπορτάζ Ιωάννα Ηλιάδη
Όσo περισσότερο φτωχοποιείται ο κόσμος, τόσο περισσότερο η κυβέρνηση προσπαθεί να στρέψει την προσοχή σε θεάματα, τακτική την οποία όπως αναφέραμε και χθες εφάρμοζε κατά κόρον η χούντα.
Απέναντι σε αυτά η «απάντηση» του ΓΕΕΘΑ είναι η σύσταση ίλης ιππικού για να παρευλαύνει στην ΑΘήνα την 25η Μαρτίου και η επαναφορά 75χρονου απόστρατου στην ενέργεια. Εάν αυτό δεν είναι αντιγραφή των χουντικών εορτών για την Πολεμική Αρετή των Ελλήνων τότε τι είναι;
Και ο αρμοδιότερο άνθρωπος για αυτή την αντιγραφή είναι ο 75χρονος και όχι 73χρονος Ταξίαρχος, ο οποίος αποφοίτησε το 1969 από την Σχολή Ευελπίδων και συμμετείχε σε όλες αυτές τις χουντικές διοργανώσεις, ώστε σήμερα να είναι σε θέση να τις αναβιώσει.
Ο υπερήλικας Ταξίαρχος Δημήτριος Στεργίου Καψάλης, παραιτήθηκε όντας αντισυνταγματάρχης το 1996 και επανέρχεται σήμερα με την βαθμό του Ταξιάρχου για να υπηρετήσει στον Ελληνικό Στρατό. Τέτοια θα βλέπουν οι Τούρκοι και θα πεθαίνουν από τα γέλια.
Μάλιστα ο ίδιος ο υπερήλικας Ταξίαρχος φορώντας κολάν με την στολή υπ’ αριθμόν 8, δήλωσε στο Έθνος:
«Η απόφαση επανασύστασης του ιππικού στον ελληνικό στρατό πάρθηκε από τον λεβέντη αρχηγό ΓΕΕΘΑ Κωνσταντίνο Φλώρο και από κοινού με τον αρχηγό Γ.Ε.Σ. Αντιστράτηγο Χαράλαμπο Λαλούση, τον Διευθυντή Ιππικού Τεθωρακισμένων του Γενικού Επιτελείου Στρατού Γεώργιο Μαυροειδή και τον Διοικητή του ΚΕΤΘ Ταξίαρχο Ιωάννη Δέλλα μου εμπιστεύτηκαν αυτό το τεράστιο εγχείρημα. Θέλω να τους ευχαριστήσω για την απεριόριστη εμπιστοσύνη και την στήριξη που έχουν προσφέρει για να δημιουργηθεί η νέα Ίλη Ιππικού».
Πόσο κοστίζουν οι στάβλοι του ΓΕΕΘΑ και ο 75χρονος Ταξίαρχος
Η απάντηση δεν άργησε να έρθει από στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, τα οποία σχολίαζαν στο Armyvoice.gr το όνειρο του Στρατηγού Φλώρου:
«Μια ίλη που ενώ ακόμα δεν έχει καν άλογα καλά – καλά (7 άλογα), παρόλα αυτά τοποθετήθηκαν ήδη 13 (νεαροί/ες) Αξκοί.
Αναζητήσαμε επίσημα στοιχεία αναφορικά με το κόστος και εντοπίσαμε ότι έχει εγκριθεί κονδύλι σχεδόν 35.000 ευρώ άμεσα, με κατεπείγουσες διαδικασίες και χρέωση στον προυπολογισμό του 2022, για την τροφή των αλόγων και την προμήθεια απαραίτητων εξαρτημάτων για τους ιππείς και τα άλογα.
Πόσο κοστίζουν οι στάβλοι του ΓΕΕΘΑ και ο 75χρονος ΤαξίαρχοςΠόσο κοστίζουν οι στάβλοι του ΓΕΕΘΑ και ο 75χρονος Ταξίαρχος
Ποιος αγόρασε τα άλογα;
Πόσο κόστισαν τα άλογα και ποιος πλήρωσε παραμένει γκρίζα ζώνη.
Ο 75χρονος Ταξίαρχος δήλωσε σχετικά στο Έθνος:
«Δούλεψα όλο το καλοκαίρι για να ηρεμήσω τα άλογα. Το δικό μου είναι πολύ ψηλό και το ονομάζω Κότινος, δηλαδή, το αρχαίο κλαδί ελιάς. Είναι ο Καπουέρο με καταγωγή από την Τσεχία και αίμα γερμανικό και αγοράστηκε από τον ιππικό όμιλο Βαρυμπόμπης για 3.000 Ευρώ.
Η Αναάρα ήταν άλογο ιπποδρόμου και αγοράστηκε από τον προπονητή ιπποδρόμου Γιάννη Μυκονιάτη. Είναι ο Έντι που μου τον χάρισε ο Κώστας Μεϊμαρίδης και εγώ με τη σειρά μου το χάρισα στον Ελληνικό Στρατό.
Είναι ο Σαλονικιός ή Καρντάσης που το αγοράσαμε από έναν αγρότη στη Θεσσαλονίκη.
Είναι ο Ζιλιέν που αγοράστηκε από την Πάτρα με καλές περγαμηνές στα εμπόδια.
Και τέλος είναι και ο Δίας που αγοράστηκε επίσης από την Πάτρα. Τις επόμενες ημέρες θα ταξιδέψουμε στη Ζάκυνθο και στο Μεσολόγγι για να δούμε και άλλα άλογα με τα οποία πρέπει να στελεχώσουμε τη νεοσύστατη ύλη Ιππικού».
Όσο κι εάν ψάξαμε στο Διαύγεια, δεν κατορθώσαμε να εντοπίσουμε τα παραστατικά της αγοράς αυτών των αλόγων για να δούμε και πόσο κόστισαν στον ελληνικό λαό και να αναλογιστούμε γιατί δεν μειώνεται ο ΦΠΑ στα μακαρόνια. Μήπως για να έχουμε τροφή για τα άλογα του ΓΕΕΘΑ;
Υπάρχουν άραγε τα παραστατικά της αγοράς; Ή μήπως να πιστέψουμε τις φήμες που τα θέλουν να αγοράστηκαν με μυστικά κονδύλια τα οποία προορίζονται για άλλους σκοπούς και δεν θα βρεθούν ποτέ οι αποδείξεις;
Πάντως, ο μισθός του επανελθόντα 75χρονου Ταξιάρχου που διοικεί 13 άτομα, ξεπερνά τα 2.500 ευρώ, και είναι περισσότερα από όσα παίρνει ένας μάχιμος Ταξίαρχος στην πρώτη γραμμή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου