Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2022

Συγκρότημα Στρατηγικών Μεταφορών Χαλκηδόνα: Καταγγελία υποστηρίζει ότι Εξόδους έχουν μόνο οι στρατιώτες που τις αγοράζουν κάνοντας δωράκια-Ισχύει;

Συγκρότημα Στρατηγικών Μεταφορών Χαλκηδόνα: Εξόδους έχουν μόνο οι στρατιώτες που τις αγοράζουν κάνοντας δωράκια;
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Σε αυτό το στρατόπεδο έχω βιώσει στο πετσί μου τι θα πει βυσματικό στρατόπεδο, τι θα πει αδικία,τι θα πει η γνωστή φράση σε όλους η οποία κρατάει από παλιά "όπου σταματάει η λογική ξεκινάει ο στρατός". 
Το στρατόπεδο αποτελείτε από 4 τάγματα και τον λόχο διοικήσεως. 
Στα 4 τάγματα είμαστε 9 άτομα και στον λόχο διοικήσεως 13-14 αν δεν κάνω λάθος. 
Τώρα θα εξηγήσω τι εννοώ βυσματικό στρατόπεδο. 
Σε 17 μέρες έχω κάνει 24 υπηρεσίες. 
Που σημαίνει ότι αρκετές από τις μέρες κάνω διπλές υπηρεσίες δηλαδή 16-17 ώρες υπηρεσία την ημέρα. 
Από πύλη στο περίπολο και ξανά πύλη και ξανά περίπολο. 
Χωρίς να έχουμε χρόνο να ξεκουραστούμε.
Χωρίς να έχουμε χρόνο να κοιμηθούμε (όλοι μου έλεγαν θα πας στρατό και θα χορτάσεις ύπνο κι εγώ αντιθέτως έχω ξεχάσει τι θα πει ύπνος). Κοιμόμαστε όπου βρούμε έστω και για 5 λεπτά μπας και βρούμε την δύναμη να συνεχίσουμε. 
Αυτό όμως συμβαίνει μόνο με τους στρατιώτες των ταγμάτων. 
Στους στρατιώτες του Λόχου Διοικήσεως τους πάει 1-1 ή 2-1 το πολύ και αυτό με 4 ώρες υπηρεσία την ημέρα.
Μετά από 5 μέρες διπλών υπηρεσιών είχα διανυκτέρευση την οποία και μου έκοψαν με την πρόφαση ότι έχουμε νυχτερινή εκπαίδευση.. 
Μαζευτήκαμε 10 άτομα σε ένα παγκάκι και απλά καθόμασταν και αναρωτιόμασταν τι κάνουμε εδώ. 
Εγώ λοιπόν έχασα τη διανυκτέρευση μου χωρίς λόγο και δεν μου δόθηκε άλλη.
Ο λόγος που δεν μου δόθηκε ήταν διότι κάνουμε σχολείο για το πώς να γίνουμε οδηγοί ενώ έχουμε πολιτικά διπλώματα.
Σχολείο άλλο κεφάλαιο, μαζευόμαστε όταν μπορούμε, όταν δεν έχουμε υπηρεσία, δηλαδή ποτέ και απλά καθόμαστε και δεν κάνουμε τίποτε!
Άλλα σε φαντάρους που κάνουν δωρεές, δίνουν χρήματα κλπ δίνουν άγραφες πενταήμερες άδειες.
Χωρίς να τους εμποδίζει το σχολείο η η εκπαίδευση...

Και την επόμενη μέρα συνεχίστηκε το ίδιο τροπάριο.
Όταν είπαμε τα παράπονα μας, μας απάντησαν "κάντε υπομονή, τον Δεκέμβριο θα είναι καλύτερα τα πράγματα". 
Βγήκε η ανακατανομή και συνεχίζεται το ίδιο βιολί. 
Αυτά τα λίγα είχα να πω. 
Ελπίζω τα πράγματα κάποια στιγμή να γίνουν πιο ανθρώπινα και πιο ισάξια για όλους τους φαντάρους.
Διότι δεν έχουμε όλοι τα χρήματα να πληρώνουμε με οποιοδήποτε τρόπο τον στρατό για να παίρνουμε άδειες...

Επιβεβαιώνει το ΓΕΣ αυτές τις καταγγελίες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου