Πέμπτη 9 Μαρτίου 2023

Τα ερωτήματα για το θάνατο του Υποσμηναγού στην Ελευσίνα ποιος θα τα απαντήσει; Τα γεγονότα που τα προκαλούν

Τα ερωτήματα για το θάνατο του Υποσμηναγού στην Ελευσίνα ποιος θα τα απαντήσει; Τα γεγονότα που τα προκαλούν
Ένας θάνατος που καταγράφηκε ως αυτοκτονία. Υποσμηναγός της Πολεμικής Αεροπορίας ετών 31. Βρέθηκε νεκρός στην υπηρεσία του στην Ελευσίνα…Το τραγικό συμβάν έγινε στις 21 Φεβρουαρίου. Πέρασε στα «ψιλά» της ειδησεογραφίας…

Στο militaire.gr μεταφέραμε τα ερωτήματα του κ.Γιώργου Τσιτσιλιάνου, Απόστρατου μηχανικού της ΠΑ. Το ΓΕΕΘΑ σιώπησε…Μόνο που υπάρχουν κάποια ερωτήματα που θα πρέπει να απαντηθούν. Στη μνήμη του Υποσμηναγού αλλά και επειδή η οικογένεια του πρέπει να έχει απαντήσεις…

Ο θάνατος του Υποσμηναγού καταγράφηκε ως αυτοκτονία. Ίσως κάποιοι να προσπάθησαν να «περάσουν» την επικρατούσα σε αυτές τις περιπτώσεις «εξήγηση» των «ψυχολογικών προβλημάτων». Μόνο που αυτή η «εξήγηση» δεν είναι διόλου πειστική και θα εξηγήσουμε το γιατί…

Ο Υποσμηναγός υπηρετούσε στην 112 ΠΜ στην Ελευσίνα και στο Κρατικό Εργοστάσιο Αεροσκαφών. Είχε εισαχθεί το 2010 3ος στην πρώτη του προτίμηση, στη Σχολή Ικάρων (ΣΜΑ), με 19.675 μόρια. Αποφοίτησε από τη σχολή του 1ος το 2014 ως μηχανικός αεροσκαφών. Ήταν κάτοχος δύο μεταπτυχιακών τίτλων από το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο. Συνέχισε τις σπουδές του για να να πάρει μετάθεση στην Ελευσίνα και να εργαστεί στο Κρατικό Εργοστάσιο Αεροσκαφών, κάτι που έγινε τελικά τον Απρίλιο του 2022.
Αρχικά, εργαζόταν στο τμήμα μελετών του ΚΕΑ και παράλληλα ήταν μέλος μιας επιστημονικής ομάδας του Μετσόβιου Πολυτεχνείου, η οποία εκπόνησε ένα project πολύ απαιτητικό, η έγκριση του οποίου αναμένεται μετά το Πάσχα.

Από τον Οκτώβριο του 2022 λόγω των ιδιαίτερων γνώσεων και ικανοτήτων του τοποθετήθηκε ως επόπτης εργασιών για την επισκευή και συντήρηση του C-130 με αριθμό 741. Είναι το αεροσκάφος που λόγω βλάβης δεν ολοκλήρωσε την πτήση του για την Τουρκία και επέστρεψε. Ήταν το αεροσκάφος που αποδόμησε πλήρως το «εξοπλιστικό αφήγημα» του ΓΕΕΘΑ και της κυβέρνησης, γιατί έτσι αποκαλύφθηκε η αλήθεια για τις διαθεσιμότητες.

Και τώρα τα ερωτήματα:

•Ο Υποσμηναγός δεν είχε κανένα «πρόβλημα» .Πως θα μπορούσε να είχε και ταυτόχρονα να έχει τοποθετηθεί σε τέτοια θέση; Δεν γίνονται αυτά και η «εξήγηση» των «προβλημάτων» δεν μπορεί να τεθεί προς συζήτηση. Από που λοιπόν προκύπτουν οι «διαρροές» και οι «εκτιμήσεις» περί «προβλημάτων»;

•Τελευταία φορά που συναντήθηκε με την οικογένεια του ήταν την Πρωτοχρονιά στην ιδιαίτερη πατρίδα του. Όλα ήταν καλά. Τι άλλαξε μέχρι το Φεβρουάριο;
Μετά την επιστροφή του στην Αθήνα αναφερόταν στη μεγάλη πίεση στη δουλειά του, στους παράλογους καταπιεστικούς κανόνες που του επιβάλλονταν, στις πολλές ώρες δουλειάς στον υπολογιστή του ακόμη κι όταν επέστρεφε στο σπίτι, στο άγχος του για την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων…Από που προερχόταν η πίεση και σε τι αφορούσε;
Στις 8 Φεβρουαρίου προέκυψε το πρόβλημα με το C-130. Μέλη της οικογένειας του κατέβηκαν στην Αθήνα για να τον δουν στις 21 Φεβρουαρίου. Μόνο που εκείνη την ημέρα ο Υποσμηναγός βρέθηκε νεκρός στην υπηρεσία του! Το προηγούμενο βράδυ είχε μιλήσει με τους οικείους του λέγοντας ότι «θα τα πούμε αύριο από κοντά». Το πρωί που ανέμενε τους δικούς του αυτοκτόνησε;
Η οικογένεια του αρνήθηκε την στρατιωτική κηδεία. Αυτό δεν είναι ερώτημα. Συνέβη.

Αυτά είναι τα δεδομένα και υπάρχουν κι άλλα. Δεν επιχειρούμε καμία σύνδεση γεγονότων αλλά τα παραθέτουμε όπως ακριβώς συνέβησαν. Η αλληλουχία τους δικαιολογημένα προκαλεί ερωτήματα.

Δεν πρέπει η στρατιωτική ηγεσία να εξηγήσει τι έχει συμβεί; Όχι στους δημοσιογράφους, αλλά τουλάχιστον στους γονείς;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου