Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2023

Αντιδράσεις από Ισραηλινούς στρατιώτες: «Εμείς είμαστε στην πρώτη γραμμή και ο γιος του Νετανιάχου είναι ακόμη Φλόριντα»

The Press Project
Αντιδράσεις από Ισραηλινούς στρατιώτες: «Εμείς είμαστε στην πρώτη γραμμή και ο γιος του Νετανιάχου είναι ακόμη Φλόριντα»
Έντονες επικρίσεις δέχεται ο 32χρονος γιος του πρωθυπουργού του Ισραήλ Μπενιαμίν Νετανιάχου, ο οποίος φέρεται να παραμένει στο Μαϊάμι, την ώρα που 360.000 Ισραηλινοί έφεδροι - αρκετοί από τους οποίους ζουν στο εξωτερικό - καλούνται να πολεμήσουν.
Ο 32χρονος Yair Netanyahu, βρίσκεται στη Φλόριντα από τον Απρίλιο, αφού ο πατέρας του του είπε να σταματήσει να κάνει αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που οδήγησαν σε μηνύσεις για συκοφαντική δυσφήμιση.

Το ότι ο Yair παρέμεινε στο Μαϊάμι, προκαλεί έντονες επικρίσεις από τους Ισραηλινούς: «Ο Yair απολαμβάνει τη ζωή του στην παραλία του Μαϊάμι ενώ εγώ είμαι στην πρώτη γραμμή», είπε στους Times ένας στρατιώτης, εθελοντής που υπηρετεί στο βόρειο μέτωπο του Ισραήλ. «Είμαστε εμείς που αφήνουμε τη δουλειά μας, τις οικογένειές μας, τα παιδιά μας, για να προστατεύσουμε τις οικογένειές μας πίσω στο σπίτι και τη χώρα μας, όχι οι άνθρωποι που ευθύνονται για αυτήν την κατάσταση. «Τα αδέρφια μας, οι πατέρες μας, οι γιοι μας, πηγαίνουν όλοι στην πρώτη γραμμή, αλλά ο Yair δεν είναι ακόμα εδώ. Δεν βοηθά στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης στην ηγεσία της χώρας», μεταδίδει η Daily Mail.

Ένας άλλος, ο οποίος βρίσκεται στα σύνορα με τη Γάζα, είπε: «Έχω πετάξει πίσω από τις Πολιτείες όπου έχω δουλειά, ζωή, οικογένειά μου. Δεν υπάρχει περίπτωση να μείνω εκεί και να εγκαταλείψω τη χώρα μου, τον λαό μου, αυτή την κρίσιμη στιγμή. Πού είναι ο γιος του πρωθυπουργού; Γιατί δεν είναι στο Ισραήλ; «Είναι η πιο ενωτική στιγμή για εμάς ως Ισραηλινούς στην πρόσφατη ιστορία μας και ο καθένας από εμάς πρέπει να είναι εδώ αυτή τη στιγμή, συμπεριλαμβανομένου του γιου του πρωθυπουργού».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου