Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2024

649 ΤΕ Καρλοβάσεως Σάμου: "Έφαγαν" άδικα τις Τιμητικές Άδεις των φαντάρων

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Σχετικά με το 649 ΤΕ Καρλοβάσεως της Σάμου και την διαχείριση των αδειών, κατά κύριο λόγω των τιμητικών.

Μετά από μεγάλη σκέψη και σεβόμενος τη θέση μου ως στρατιώτης που υπηρέτησε σε ακριτικό φυλάκιο, νιώθω την ανάγκη να εκφράσω την απογοήτευσή μου για τη διαχείριση των τιμητικών αδειών μου. 
Έχω εργαστεί σκληρά και κάτω από αντίξοες συνθήκες, μακριά από την οικογένειά μου και τους δικούς μου ανθρώπους, κερδίζοντας τις άδειες αυτές με τιμή και αξιοπρέπεια. 
Είναι άδικο και προσβλητικό να μου αφαιρούνται αυτές οι άδειες χωρίς καμία ενημέρωση ή εξήγηση.

Δεν ζητώ ειδική μεταχείριση, αλλά το αυτονόητο: σεβασμό στον κόπο και την αφοσίωσή μου. 
Οι άδειες αυτές δεν είναι απλώς μέρες ανάπαυσης, είναι αναγνώριση της υπηρεσίας μου και της θυσίας που προσέφερα. 
Είναι δικαίωμά μου να γνωρίζω τι μέλλει γενέσθαι, και είναι καθήκον της διοίκησης να με ενημερώσει με διαφάνεια και σεβασμό.

Απευθύνομαι σε όλους τους συναδέλφους που βρίσκονται σε παρόμοια θέση και καλώ τη διοίκηση να επανεξετάσει την κατάσταση. 
Ζητώ το αυτονόητο: να γίνει δίκαιη διαχείριση των δικαιωμάτων μας και να μην υπονομεύονται οι θυσίες μας

Επιβεβαιώνει το ΓΕΣ αυτές τις καταγγελίες;
Ο Διοικητής της μονάδας τι κάνει, τα γνωρίζει όλα αυτά; 
Γιατί δεν παρεμβαίνει;
Συνάδελφοι αυτή είναι η πραγματικότητα του νέου Ελληνικού Στρατού.
Εκμετάλλευση, Καταπίεση, Αυθαιρεσία, Απειλές και Τρομοκρατία.
Μόνο αν Αντισταθούμε, μόνο αν Αγωνιστούμε συλλογικά μαζί με το ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ μπορούμε να Υπερασπίσουμε συλλογικά τα Δικαιώματα του Φαντάρου Πολίτη με Στολή.
Συνάδελφοι, έχουμε Δικαιώματα ως Πολίτες με Στολή και Αγωνιζόμαστε για αυτά. 
Μόνο με κίνημα Μέσα και Έξω από τον Στρατό, με το ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ και τη συμβολή της ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ μπορούμε να σταθούμε με Αξιοπρέπεια απέναντι σε κράτος, κυβέρνηση, Στρατό και στρατιωτικό κατεστημένο. 
Να φτιάξουμε ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΦΑΝΤΑΡΩΝ-ΝΑΥΤΩΝ-ΣΜΗΝΙΤΩΝ σε όλα τα στρατόπεδα, τις μονάδες της Πολεμικής Αεροπορίας και τα πλοία του Π.Ν. 
Να βγούμε μαζικά στην Αναφορά Παραπονούμενοι, να δημοσιοποιήσουμε την Αυθαιρεσία και το Παράλογο του Στρατού. 
Να σταθούμε ενωμένοι και μαχητικά απέναντι στον πόλεμο και τον εθνικισμό, το φασισμό και τον ρατσισμό, στην κυβερνητική πολεμοκαπηλεία και τους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς που φέρνουν την καταστροφή και την προσφυγιά, πόνο και αίμα! 

ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
Τηλ: 6932 955437
diktiospartakos@hotmail.com
diktiospartakos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου