Η φρεγάτα «Ύδρα» στον Ναύσταθμο Σαλαμίνας, πριν τον απόπλου της για την Ερυθρά Θάλασσα, όπου θα συμμετάσχει στην ευρωπαϊκή επιχείρηση ΑΣΠΙΔΕΣ. Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024 (ΓΡ. ΤΥΠΟΥ ΥΠ. ΑΜΥΝΑΣ / EUROKINISSI)
ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΤΥΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
Στεκόμαστε κριτικά απέναντι στην συγκεκριμένη ανάρτηση του alt.gr και συνολικά στην πολιτική αντιμετώπιση του ΚΚΕ στους Μισθοφόρους Στρατιώτες -Αξιωματικούς, Υπαξιωματικούς, ΕΠ.ΟΠ., ΟΒΑ των Ενόπλων Δυνάμεων και ειδικά σε αυτούς του Πολεμικού Ναυτικού.
Έχουν τεράστια ευθύνη για την εμπλοκή τους στους ιμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς και την συμμετοχή τους στους βάρβαρους πολέμους του κράτους Δολοφόνου Ισραήλ, των ΗΠΑ, του ΝΑΤΟ και των Ευρωπαϊκών κρατών, φυσικά και του ελληνικού αστικού κράτους εναντίον των λαών της Μέσης Ανατολής.
Οι Μισθοφόροι Στρατιώτες των Ενόπλων Δυνάμεων δεν είναι γενικά και αόριστα "παιδιά του λαού".... όπως αναφέρει το κείμενο του allt.gr
Είναι Μισθοφόροι Στρατιώτες με πλήρη συνείδηση της αποστολής τους και του ρόλου τους στις Ένοπλες Δυνάμεις.
Μισθοφόροι Στρατιώτες που επιχειρεί να καλοπληρώσει ο ΥΕΘΑ Δένδιας για να εξασφαλίσει την συναίνεση και συνειδητή συμβολή στους ιμπεριαλιστικούς πολέμους από τους οποίους προσδοκά την στρατηγική της αναβάθμιση η ελληνική άρχουσα τάξη.
Με τον ιδρώτα και το αίμα των φτωχών λαϊκών στρωμάτων.
Η μόνη Αξιοπρεπής στάση για το μόνιμο προσωπικό είναι η Άρνηση συμμετοχής σε αυτές τις αποστολές και η Παραίτηση από τις Ένοπλες Δυνάμεις.
Το ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ καλεί τους νέους και τις νέες να μείνουν μακριά από τον Στρατό, να ΜΗΝ ΚΑΤΑΤΑΓΟΥΝ ως Μισθοφόροι Στρατιώτες, αλλά όλοι μαζί να Αγωνιστούμε για τα σύγχρονα δικαιώματα του κόσμου της εργασίας, ενάντια στον Πόλεμο και την Καταστροφή των λαών.
Καταστροφή και Προσφυγιά από παρόμοιους πολέμους που έχει βιώσει ο λαός μας...
Στα σκαριά είναι το επόμενο επεισόδιο εμπλοκής των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων στην Ερυθρά Θάλασσα και στον Κόλπο του Αντεν, καθώς το πλήρωμα της φρεγάτας «Υδρα» ετοιμάζεται να ανοιχτεί εκ νέου σε επικίνδυνα νερά για τις ανάγκες των εφοπλιστών και των ομίλων της διαμετακόμισης, στο πλαίσιο της ευρωενωσιακής επιχείρησης «ASPIDES», ενάντια στη δράση των Χούθι. Ολα αυτά κάνοντας πλάτες σε ΗΠΑ, ΕΕ και στο κράτος – δολοφόνο Ισραήλ που βομβαρδίζει τη χώρα και προειδοποιεί ξετσίπωτα για «νέα Γάζα»!
Θυμίζουμε ότι η επιχείρηση ξεκίνησε επισήμως στις 19/2 φέτος, με την κυβέρνηση να σπεύδει να αναλάβει εξαρχής την εν όρμω διοίκησή της (με επικεφαλής τον Ελληνα υποναύαρχο Β. Γρυπάρη) στο Ελληνικό Στρατηγείο Επιχειρήσεων της ΕΕ (ΕΣΕΕΕ) στη Λάρισα, δείγμα της πρεμούρας της ντόπιας πλουτοκρατίας να αναβαθμιστεί γεωστρατηγικά μέσα από την ανάληψη ρόλων και αποστολών εμπλοκής κυριολεκτικά όπου Γης.
Στην πορεία, από τις 2/11, κάνοντας και το επόμενο βήμα στην εμπλοκή της ελληνικής αστικής τάξης στην ιμπεριαλιστική αντιπαράθεση στη Μέση Ανατολή, η κυβέρνηση κίνησε διαδικασίες ώστε ο αρχιπλοίαρχος Κων. Πιτυκάκης να παραλάβει επισήμως καθήκοντα εν πλω διοικητή της «ΑSPIDES» στην Ερυθρά, πλαισιωμένος από πολυεθνικό επιτελείο επί ιταλικού πλοίου.
Στο ενδιάμεσο, έχοντας τη συναίνεση των άλλων αστικών κομμάτων και μορφωμάτων, που κάνουν αυτά τα θέματα «γαργάρα» ή γκρινιάζουν περί «ανταλλαγμάτων», και την ώρα που επιχειρεί να επιβάλει «σιωπητήριο» στους στρατευμένους όταν ζητάνε να μη συμμετέχει η χώρα μας στο ιμπεριαλιστικό σφαγείο, η κυβέρνηση έστειλε διαδοχικά τρία πλοία του Στόλου, τις φρεγάτες «Υδρα», «Ψαρά» και κατόπιν την «Σπέτσαι», να περιπολούν στον Κόλπο του Αντεν, βάζοντας τα πληρώματα να εμπλέκονται με πυρά εναντίον UAV, πυραύλων ή ό,τι άλλο εξαπολύουν οι Χούθι κατά εμπορικών πλοίων «δυτικών» συμφερόντων. Αλλωστε, από την αρχή της επιχείρησης και με αντικείμενα της αποστολής τους τη «συνοδεία εμπορικών πλοίων στην περιοχή της επιχείρησης» ή την «προστασία των εμπορικών πλοίων από επιθέσεις», υπολογίζεται ότι τα πλοία της «ASPIDES» έχουν καταστρέψει μέχρι στιγμής 17 μη επανδρωμένα αεροσκάφη (UAV), 3 μη επανδρωμένα σκάφη επιφανείας (USV), ενώ έχουν αναχαιτίσει τουλάχιστον 4 κατευθυνόμενα βλήματα.
Η «Σπέτσαι» επέστρεψε χτες στον Ναύσταθμο Σαλαμίνας ενώ μετά τις 7/1 αναμένεται να λύσει ξανά κάβους η φρεγάτα «Υδρα». Στον εσωτερικό καταμερισμό της επιχείρησης, η ζώνη περιπολιών των ελληνικών φρεγατών λέγεται ότι είναι ο δίαυλος δεξιά και αριστερά του στενού Bab el-Mandeb, μεταξύ Αραβικής Χερσονήσου και Αφρικής, γνωστού και ως «Πύλης των Δακρύων», όπου, κατά αρμόδιες πηγές, οι ευρωενωσιακές δυνάμεις επιχειρούν να εγκαταστήσουν μια «buffer zone» («ουδέτερη ζώνη») μήκους 110 – 300 χιλιομέτρων.
Συνεχή περιστατικά εμπλοκής
Οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζουν αποτυπώνονται και σε έγγραφο του ελληνικού ΥΠΕΘΑ, που αποκάλυψε τον Νοέμβρη ο «Ριζοσπάστης», όπου μετά και τις αναφορές των κυβερνητών για τα επεισόδια, καταγράφονταν αναλυτικά οι περιπτώσεις εμπλοκής των φρεγατών που ήταν προηγουμένως στην περιοχή.
Γράφει π.χ. για την «Υδρα» ότι στις 25/4, τις πρώτες πρωινές ώρες, αχάραγα, χρειάστηκε να εκτελέσει 10 βολές με το πυροβόλο της κατά UAV που είχε φτάσει μόλις στα 4,8 ν.μ. από το πλοίο.
Η, δε, «Ψαρά» αργά το βράδυ της 6/7 έβαλε κατά UAV των Χούθι που είχε φτάσει ακόμα πιο κοντά στο πλοίο, μόλις στα 3,5 ν.μ., ενώ επιχειρούσε στον Κόλπο του Αντεν. Λίγη ώρα αργότερα, πρώτες ώρες της 7/6, ενεπλάκη με το πυροβόλο της, ενεργώντας 6 βολές, και κατά δεύτερου UAV, που και αυτό έφτασε κοντά στο πλοίο, στα 4 ν.μ. Αποστάσεις που σε συνδυασμό και με την ταχύτητα των «εισερχόμενων», δείχνουν πόσο κοντά στον κίνδυνο επιχειρούν τα πληρώματά μας.
Ταυτόχρονα, αδιαμφισβήτητη είναι και η κόπωσή τους. Ενδεικτικά, ενώ στην αρχή της επιχείρησης, στο αρχηγείο στη Λάρισα έλεγαν ότι τα πληρώματα των ελληνικών φρεγατών μεσοσταθμικά θα περνάνε 5 ή και 6 μέρες εν πλω και 3 εν όρμω, πλέον και σύμφωνα με όσα καταμαρτυρούν ανώτατες πηγές από το ΓΕΝ, το διάστημα ανάπτυξης έχει διπλασιαστεί σε 12 μέρες στη θάλασσα (σε περιοχή όπου εν ενεργεία εμπειρότατοι αξιωματικοί του ΠΝ μιλούν για δύσκολες θάλασσες, με εποχιακούς μουσώνες κ.λπ.) και μόνο 3 ή 4 εν όρμω, όπου την όποια ξεκούραση προσπαθούν να την βρουν σε τμήμα του λιμένα του Τζιμπουτί, που η κυβέρνηση της χώρας παραχώρησε στις ξένες δυνάμεις για τις ανάγκες τους, μαζί με τμήμα του αεροδρομίου της πόλης. Κατά καιρούς πιάνουν και το λιμάνι του Salalah στα ανατολικά, στο Ομάν.
Γιατί παιδιά του λαού στέλνονται χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από την πατρίδα; Διαβάζουμε στο έγγραφο του ΥΠΕΘΑ: «Η στήριξη της ελληνικής παρουσίας έχει πολλαπλά αντισταθμιστικά οφέλη, τόσο σε ευρωπαϊκό όσο και σε διεθνές επίπεδο (βλ. σχέσεις Ελλάδος – Ινδίας, υπό πρίσμα παρουσίας στην περιοχή). Δυναμικά υφίσταται ένα πλήθος επιλογών, τις οποίες δύναται να εκμεταλλευτεί η χώρα μας σε πολιτικό επίπεδο, λόγος για τον οποίο απαιτείται η ανάλογη στήριξη των ημέτερων συμμετεχουσών δυνάμεων (κόστος κυρίως)».
Κόστος που θα κληθεί να πληρώσει ποιος άλλος; Ο ελληνικός λαός. Κόστος δυσβάσταχτο, εφόσον ακόμα και με τις πιο συντηρητικές εκτιμήσεις η τρίμηνη ανάπτυξη μιας ελληνικής φρεγάτας στην περιοχή φτάνει ή και υπερβαίνει σε κόστος τα 3 εκατ. ευρώ, ενώ άλλοι παράγοντες έχουν μιλήσει ακόμα και για 500.000 ευρώ τη μέρα.
Χρήματα και πληρώματα που αναλώνονται για τα συμφέροντα των εφοπλιστών και των ομίλων της διαμετακόμισης, σε μια ζώνη όπου όλα τα ιμπεριαλιστικά κέντρα (ΗΠΑ, Γαλλία, Κίνα, Ρωσία, Ινδία κ.ά.) απλώνουν πολεμικά τους μέσα πάνω και στους ανταγωνιστικούς διαύλους του κινεζικού «Δρόμου του μεταξιού» και του ευρωατλαντικού IMEC (σύνδεσης Ινδίας – ΕΕ).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου