Τετάρτη 6 Μαΐου 2026

ΛΑΦ Χανίων: Ακραίες Αυθαιρεσίες και Διακρίσεις ανάλογα τη γνωριμία με Ανώτερο Αξιωματικό

Οι Λέσχες Αξιωματικών έχουν επαναλαμβανόμενα καταγγελθεί από το ΔΙΚΤΥΟ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ ως χώροι ακραίας εργασιακής εκμετάλλευσης των φαντάρων, αλλά και ως Πάρκινγκ γαλάζιων βυσμάτων και πελατειακής εξυπηρέτησης της κομματικής πελατείας της ΝΔ.
Παράλληλα, τα προνόμια των Αξιωματικών είναι προκλητικά.
Δεν είναι λίγες οι καταγγελίες που αποκαλύπτουν τις προκλητικές δαπάνες για ανακαινίσεις των ΛΑΦ ενώ οι στρατιωτικές εγκαταστάσεις και οι συνθήκες στράτευσης είναι άθλιες.
Και κανείς δεν κάνει τίποτε.
Επίσης, πολλές ΛΑΦ υπόκεινται σε Οικονομικούς Ελέγχους και διεξάγονται ΕΔΕ.
Μια άλλη διάσταση του προβληματικού και διαπλεκόμενου τρόπου λειτουργίας των ΛΑΦ αναδεικνύει η καταγγελία για την ΛΑΦ Χανίων που αναφέρει ότι υπάρχουν δύο (2) κατηγορίες δικαιούχων: 
Οι νόμιμοι δικαιούχοι και οι γνωστοί Ανώτερου Αξιωματικού, που απολαμβάνουν βεβαίως προνομιακής μεταχείρισης.

Επιβεβαιώνει το ΓΕΣ αυτή την καταγγελία;
Τι απαντά ο Ταξίαρχος Κωστάκης;
Αλήθεια, ο Ταξίαρχος Κωστάκης πόσα χρόνια βρίσκεται στα Χανιά;

Απαιτούμε να φύγουν όλοι οι φαντάροι από τις ΛΑΦ-ΚΑΑΥ-Στρατιωτικά Πρατήρια και να γίνουν προσλήψεις Πολιτικού Προσωπικού.
 ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
diktiospartakos@hotmail.com

1 σχόλιο:

  1. Σαν παλιός δκτης ΛΑΦ μπορώ να πω ότι ο τρόπος λειτουργίας μιας Λέσχης είναι πολύ απλός απλά εφαρμόζοντας τις ισχύουσες διαταγές. Αλλά όταν πρέπει εκτός από τις 5 απλές γραπτές διαταγές να εκτελείς και 100 προφορικές και παράνομες διαταγές του διοικητού Κωστάκη και κάθε Κωστάκη εκεί "χάνετε η μπάλα" και πλέον είσαι στην γκρι ζώνη. Φυσικά και είναι μόνο προφορικές διαταγές διότι δεν πρέπει να είναι αποτυπωμένες πουθενά ώστε να χρησιμοποιηθούν μελλοντικά ως πειστήρια κατά των διοικήσεων που παρανόμως τις διατάσουν και κάνοντας παράνομη χρήση βαθμού και καθηκόντων καθώς και απειλών του τύπου "θα σε αποστρατέψω, θα σε μεταθέσω, θα σε τιμωρείσω κτλ.." τα έζησα για πολλά χρόνια σε Λέσχη στην ΚΩ και εκεί να δείτε αηδία.. οι διαταγές αλλάζανε σύμφωνα με την όρεξη-διάθεση του Δκτού της Φρουράς και όχι σύμφωνα με ότι ορίζει ο στρατιωτικός κανονισμός λειτουργίας στρατιωτικών Λεσχών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή