Τα κρούσματα είναι συνεχή.
Μετά την ΕΛΔΥΚ είχαμε και στο ΚΕΕΔ, το Κέντρο Εκπαίδευσης των Ειδικών Δυνάμεων.
Γιατί όμως συμβαίνει αυτό;
Ούτε φυσικό φαινόμενο είναι....
Ούτε στη Μεταφυσικά πρέπει να αναζητήσουμε απαντήσεις.
Αιτία είναι η συγκέντρωση χιλιάδων νέων ανθρώπων που υποχρέωσαν σε στρατιωτική θητεία και τους πέταξαν σε άθλιες συνθήκες.
Παρά τις δεσμεύσεις του ΥΕΘΑ Δένδια για μια "διαφορετική" στρατιωτική θητεία, το Υπουργείο Άμυνας και το στρατιωτικό κατεστημένο δεν εξασφαλίζουν ασφαλείς και αξιοπρεπείς συνθήκες στράτευσης.
Ενδεικτικά είναι τα ερωτήματα που θέτει ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ που έφτασε στην ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ.
Στο 2/39 Σύνταγμα Ευζώνων Μεσολογγίου, αυτό το αρχαίο στρατόπεδο που κρατούν ανοικτό οι πελατειακές σχέσεις και η Ψηφοθηρία της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ τηρούνται οι αποστάσεις μεταξύ των κρεβατιών των Νεοσυλλέκτων που έχουν καθορίσει οι Υγειονομικές Αρχές;
Τηρούνται οι στοιχειώδεις όροι υγιεινής και καθαριότητας;
Πόσες τουαλέτες αντιστοιχούν στους εκατοντάδες φαντάρους;
Τώρα που είναι καλοκαίρι και οι θερμοκρασία ανεβαίνει, υπάρχουν κλιματιστικά στους θαλάμους ή οι συνφάνταροι λιώνουν;
Αντίθετα, πόσα κλιματιστικά υπάρχουν στα γραφεία των Αξιωματικών;
Τι θα γίνει πια με την παράλογη διαταγή για τα "μανίκια κάτω", που αποτελεί καθημερινό βάσανο για όλους;
Απαιτούμε την άμεση λήψη μέτρων.
Απαιτούμε την εξασφάλιση ασφαλών και αξιοπρεπών συνθηκών στράτευσης.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
diktiospartakos@hotmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου