Αυτές οι καταγγελίες για το στρατόπεδο Καλαμάτας είναι πέρα για πέρα αληθινές.
Τις πρώτες ημέρες είχαν τους νεοσύλλεκτους πάνω από 2 -3 ώρες στο ήλιο.
Πολλά παιδιά λιποθύμησαν και άλλα έπαθαν ηλίαση.
Και οι αξιωματικοί έμεναν άπραγοι.
Έτσι προστατεύουν τα παιδιά μας τα οποία τους εμπιστευόμαστε για 12 μήνες.
Τίποτα δεν έχει αλλάξει από παλιά.
Οι ίδιες διακρίσεις, τα ίδια παραμύθια και τα παιδάκια του κόσμου κακοπαιρνούν.
Είναι μια ακόμη καταγγελία που αφορά το 9ο Σύνταγμα Πεζικού.
Οι όποιες παρεμβάσεις της Ιεραρχίας....
Τα όποια μέτρα έλαβαν εντελώς καθυστερημένα....
Ήταν αποτέλεσμα των καταγγελιών του ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ και των ποικίλων αντιδράσεων, αλλά και εκφράσεων Αλληλεγγύης από πολιτικούς και κοινωνικούς φορείς.
Μόνη απάντηση στην Καφρίλα του Στρατού και της κυβέρνησης το Κίνημα Μέσα και Έξω από τον Στρατό ενάντια στον πόλεμο και την Υπεράσπιση των Δικαιωμάτων του Φαντάρου Πολίτη με Στολή.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
diktiospartakos@hotmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου