Στο Στρατόπεδο Νέα Πέραμος πριν λίγες ώρες ενημέρωσαν τους φαντάρους για κρούσματα μηνιγγίτιδας.
Καμιά άλλη ενημέρωση.
Δεν θα έπρεπε να πάρουν χάπι προφύλαξης αμέσως;
Επιβεβαιώνει το ΓΕΣ αυτή την καταγγελία;
Είναι μεγάλη η αγωνία στους συνφάνταρους και τους γονείς τους.
Απαιτούμε να ληφθούν τα αναγκαία μέτρα άμεσα.
Και να γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις για να αντιμετωπιστούν οι συνθήκες που προκάλεσε τη μηνιγγίτιδα.
Η Υγεία και η Ζωή μας είναι πάνω από όλα.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
diktiospartakos@hotmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου