Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΒΡΗ ΤΟΥ ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΠΑΡΙΣΗ


Πραγματικά σοκάρει η δημόσια τοποθέτηση του απόστρατου Ι.Παρίση για τα σκαιά γεγονότα της Σχολής Ευελπίδων, την Εξέγερση του Πολυτεχνείου και τη γενιά της Μεταπολίτευσης.
Όχι μόνο γιατί ο Ι.Παρίσης υπερασπίστηκε τον ακροδεξιό Εύελπι.
Αλλά γιατί υπεραμύνθηκε της λειτουργίας της Σχολής Ευελπίδων και του Ελληνικού Στρατού που γεννά αυτές τις συμπεριφορές, τις καλύπτει και τις υπερασπίζει στο όνομα του να μην θιγεί το Γόητρο της Σχολής και το Γόητρο του Στρατού.

Αλλά γιατί ο Ι. Παρίσης λειτούργησε ως τμήμα μιας ολόκληρης διαδικασίας καθοδήγησης και ωμής παρέμβασης στο έργο της Στρατιωτικής Δικαιοσύνης, που μόνο Ανεξάρτητη δε μπορεί να ονομαστεί, με στόχο την απαλλαγή του επικίνδυνου Εύελπι, επιδιώκοντας να μείνουν στο απυρόβλητο το περιεχόμενο και οι μέθοδοι εκπαίδευσης της ΣΣΕ.
Αλλά γιατί ,ενώ κατακρίνει τη διαφθορά του πολιτικού συστήματος, δε βρήκε να πει μια λέξη για τη διαφθορά των στρατιωτικών, όταν είναι γνωστή η διαπλοκή τους στο πελατειακό σύστημα, οι σχέσεις τους με τις πολεμικές βιομηχανίες. Εξάλλου, ποιο ηθικό ανάστημα επικαλείται όταν οι όποιες καταγγελίες, ανώνυμες και γενικόλογες, άρα εξαιρετικά επικίνδυνες λόγω του μηδενισμού τους, γίνονται αφού αποστρατεύτηκε; Καμιά παραδοχή και καταδίκη της άθλιας συναλλαγής, συνύπαρξης και συνεργασίας των στρατιωτικών και αστών πολιτικών. Ούτε ίχνος κριτικής στον κομματικό έλεγχο που επικρατεί στις Ένοπλες Δυνάμεις και Ενώσεις Αποστράτων.
Αλλά γιατί, ουσιαστικά αμφισβητεί την σωστή και επιβεβλημένη προσπάθεια της Μεταπολίτευσης να κλείσει τον στρατό στα στρατόπεδα και να του αφαιρέσει τον όποιο πολιτικό ρόλο. Λέει χαρακτηριστικά: «Επιδιώχθηκε η αφαίρεση κάθε δυνατότητας πρωτοβουλίας, με στόχο να καταστούν άβουλα όργανα ενός μηχανισμού που ελέγχει και παρακολουθεί τα πάντα».
Αλλά γιατί, ενώ καταγγέλλει τις φήμες περί στρατιωτικού πραξικοπήματος που καλλιέργησε η προηγούμενη κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, δε βρήκε μια λέξη να πει για την εκπαίδευση των Ενόπλων Δυνάμεων στην Καταστολή Πλήθους, δε βρήκε να πει μια λέξη για τα Δόγματα Άμυνας-Ασφάλειας των εθνικών στρατών, του ΝΑΤΟ και του ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟΥ που εντάσσουν τα κοινωνικά κινήματα στις Ασύμμετρες Απειλές και αντιμετωπίζουν τον κόσμο της εργασίας ως εχθρό λαό.
Γιατί κυρίως επιλέγει να υβρίσει την Εξέγερση του Πολυτεχνείου και τους αντιδικτατορικούς αγώνες του λαού μας. Εκτιμά λοιπόν ο Ι.Παρίσης: «Ποια ήταν στην πραγματικότητα η γενεσιουργός αιτία του συμβάντος της 17ης Νοεμβρίου στη ΣΣΕ; Προφανώς ο «εορτασμός» του Πολυτεχνείου. Ένα θέμα που εδώ και χρόνια έχει γίνει αντικείμενο κομματικής εκμετάλλευσης από συγκεκριμένους πολιτικούς χώρους και εξ αντικειμένου διχάζει τον ελληνικό λαό, εισάγεται και εορτάζεται στις ΕΔ, οι οποίες (όπως όλοι συμφωνούν στα λόγια) πρέπει να τηρούνται μακριά από την πολιτική και τον κομματισμό και από ό,τι διχάζει τους Έλληνες. Ειδικώς σήμερα, που οι «Ήρωες» έχουν εξαργυρώσει τα γραμμάτια του ηρωισμού τους με υψηλές θέσεις και παχυλούς μισθούς σε Αθήνα και Βρυξέλες, επιμένοντας να. σώσουν τη Χώρα».
Από πότε διχάζει η εξέγερση του Πολυτεχνείου το λαό μας; Η κοινωνία μας τιμά τη μνήμη των νεκρών, τους αγώνες και τη θυσία τους, εμπνέεται από την αυταπάρνησή τους και έχει ως πρότυπο την στάση τους. Ο λαός μας απαιτεί την έμπρακτη μετάνοια των Ενόπλων Δυνάμεων και του Σώματος των Στρατιωτικών, ενώ η συμμετοχή δεκάδων φαντάρων με στολή στην Πορεία του Πολυτεχνείου αποτελεί κορυφαία ένδειξη καταδίκης των ολοκληρωτικών πολιτικών.
Οι μόνοι που «πονούν» στις 17 Νοέμβρη είναι οι νοσταλγοί της Χούντας και οι ναζιστικές δολοφονικές ομάδες.
Φαίνεται ότι αυτή η θλίψη βασανίζει και τον Ι.Παρίση. Άνθρωπο που επέλεξε την Σχολή Ευελπίδων με στόχο να ακολουθήσει στρατιωτική καριέρα έχοντας γνώση ότι θα υπηρετήσει υπό τις διαταγές των Χουντικών -σύμφωνα με το βιογραφικό του ο Ιωάννης Παρίσης γεννήθηκε στην Αριδαία Πέλλας και Αποφοίτησε από τη ΣΣΕ το 1973, ως ανθυπίλαρχος, αφού εισήχθη το 1969- όταν οι φυλακές και οι εξορίες ήταν γεμάτες από αγωνιστές του λαϊκού κινήματος που βασανίζονταν με απάνθρωπες μεθόδους. Τα ονόματα Παναγούλης, Μουστακλής σας λένε τίποτε ή μήπως και εσείς διαβάζατε τότε;
Δεν μας εκπλήσσει λοιπόν ότι ένας άνθρωπος που επέλεξε να υπηρετήσει τη Χούντα των Συνταγματαρχών, καταφέρετε σήμερα κατά της Εξέγερσης του Πολυτεχνείου και εγκωμιάζει την πράξη ακραίων στοιχείων της Σχολής Ευελπίδων που μετέτρεψαν τον Εορτασμό του Πολυτεχνείου σε Γιορτή της Χούντας!
Και τι μας λέει; «Όλα αυτά αποτελούν πρόκληση για την πλειονότητα του ελληνικού λαού. Είναι επόμενο να προκαλούν και να προσβάλουν κάθε στρατιωτικό, όταν του επιβάλλουν να γιορτάσει υποχρεωτικά τον «ηρωισμό» των σημερινών golden boys/girls του πολιτικού συστήματος. Όταν μάλιστα πρόκειται για τους νεαρούς Ευέλπιδες, είναι επόμενο να προκαλούν την περηφάνια τους και τις αξίες που διδάσκονται. Είναι η νεολαία των Ενόπλων Δυνάμεων. Και οι νεολαίες δεν συμβιβάζονται, δεν υποκλίνονται στο κατεστημένο. Αντιδρούν, και αυτό είναι ελπιδοφόρο»
Καταρχήν να θυμίσουμε στον Ι.Παρίση ότι εκτός από τα golden boys/girls του πολιτικού συστήματος υπάρχουν και τα golden boys/girls του Σώματος των Στρατιωτικών. Αναρωτιόμαστε, διαβάζοντας και πάλι το βιογραφικό του που αναφέρει ότι «Υπηρέτησε σε διάφορες θέσεις διοίκησης και επιτελείου, στο Γενικό Επιτελείο Στρατού, στην Ελληνική Πρεσβεία Μαδρίτης ως Στρατιωτικός Ακόλουθος, στο ΥΠΕΘΑ ως Διευθυντής Τεχνολογικής Έρευνας και Ανάπτυξης, κ.α.», πού κατατάσσει ο ίδιος τον εαυτό του, πώς εξελίχθηκε έτσι η καριέρα του; Ο Αναμάρτητος, πρώτος το λίθο βαλέτω.
Και καταλήγει, διατάζοντας και καθήκοντα: «Από την πλευρά μας οφείλουμε να προστατεύουμε τη Σχολή μας - όπως και τις άλλες Σχολές των ΕΔ - «σαν τα μάτια μας», με κάθε τρόπο. Απευθυνόμενος προς όλους τους συναδέλφους θα ήθελα να πω ότι όλοι μας οφείλουμε να είμαστε κοντά στη Σχολή μας και να δηλώνουμε με κάθε τρόπο την αγάπη μας και την υποστήριξή μας προς τους Ευέλπιδες».
Με κάθε τρόπο λοιπόν απόστρατε Ι.Παρίση;
Αυτούς που "δεν συμβιβάζονται" με τον εορτασμό του Πολυτεχνείου και ψέλνουν τον ύμνο της Χούντας;
Τα συμπεράσματα δικά σας.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437
Diktiospartakos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου