Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

ΑΝΤΙΜΙΛΙΤΑΡΙΣΤΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΘΑΡΡΑΛΕΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗ ΙΣΡΑΗΛ


Ο αντιρρησίας συνείδησης Omar Saad 
καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης για 4η φορά λόγω της άρνησης του να καταταγεί στον στρατό του Ισραήλ.
Ο Omar Saad, 18 ετών από το Mghar, ένα χωριό της Γαλλιλαίας, κατέφθασε την Τρίτη 4.2.2014, στην στρατιωτική βάση τουTal Hashomer, όπου δήλωσε την άρνησή του να υπηρετήσει στον Ισραηλινό Στρατό. Ο Omar καταδικάστηκε σε 20 ημέρες φυλάκισης για την άρνησή του αυτή, στη στρατιωτική φυλακή No. 6 κοντά στο Atlit.



Θέλουμε, επίσης, να σας πληροφορήσουμε ότι υπέπεσε στην προσοχή μας that ότι ιδιώτες δικηγόροι, δεν επιτρέπεται πλέον να επισκέπτονται τον  Omar και τους υπόλοιπους αντιρρησίες, όσο διαρκεί η κράτησή τους σε στρατιωτικές φυλακές. Ο στρατός ισχυρίζεται ότι οι ιδίωτες δικηγόροι δεν είναι εγκεκριμένοι για να τους επιτρέπεται η είσοδος σε στρατιωτικές φυλακές. Κάναμε έφεση στον οργανισμό  Adalah (www.adalah.org/eng) ως κίνηση που ενισχύει και αναδεικνύει τη διαμαρτυρία μας για το ζήτημα.

Ο Omar είναι ένας νέος που ανήκει στην Παλαιστινιακή Αραβική κοινότητα των Δρούζων. Η κοινότητα αυτή, σε αντίθεση με την πλειονότητα της αραβικής κοινότητας, αποτέλεσε στόχο για τον Πρωθυπουργό  Ben Gurion το 1956, ο οποίος του εξανάγκασε να υπηρετούν στον Ισραηλινό Στρατό. Ακολουθώντας την απόφαση αυτή, τα χαρτιά να καταταγούν εστάλησαν σε όλους τους κατοίκους της κοινότητας των Δρούζων, που είχαν συμπληρώσει την ηλικία της ανάπτυξης. Η απόφαση αυτή αντιμετωπίστηκε με σοβαρή αντίσταση από την κοινότητα των Δρούζων για πολλούς λόγους. Οι κυρίαρχοι λόγοι ήταν: η άρνηση να πολεμήσουν ενάντια στους ίδιους τους τους ανθρώπους και η απαίτηση να αντιμετωπίζονται όπως οι υπόλοιποι Παλαιστινιακή Αραβική κοινωνία στο Ισραήλ.

Μετά την 4η στη σειρά καταδίκη του ο Omar εξέδωσε την ακόλουθη δημόσια κατάθεση:

"Εγώ, ο υπογραφόμενος Omar Zaher Aldeen Saad , παρουσιάστηκα στις Αρχές του Στρατού του Ισραήλ προ δύο μηνών, αποφασισμένος για την άρνησή μου να υπηρετήσω στρατιωτικά το Ισραήλ. Έχω εκτίσει ποινή φυλάκισης 3 φορές, από 20 ημέρες καθεμία, και σήμερα καταδικάστηκα για 4η φορά με μία εκδικητική απόφαση για 20 επιπλέον ημέρες.

Πριν από ενάμιση χρόνο, δήλωσα την άρνησή μου  να ακολουθήσω το στρατιωτικό νόμο που εφαρμόζεται σε όσους ανήκουν στην κοινότητα των Δρούζων, και να υπηρετήσω τον Ισραηλινό Στρατό, μέσω επιστολής που έστειλα στον Πρωθυπουργό του Ισραήλ και τον Υπουργό Δικαιοσύνης, μέχρι και σήμερα παραμένει αναπάντητη.

Το δηλώνω ξανά: Είμαι ο Omar Saad Zaher Aldeen, αρνούμαι να υπηρετήσω τον Ισραηλινό Στρατό και απαιτώ το σεβασμό στα πιστεύω μου και στο να μην υποχρεούμαι να κάνω πράγματα που  αντιτίθενται στη συνείδηση και τις αρχές μου. Θέλω την ελευθερία μου.

Omar Zaher Aldeen Saad"

Στην δήλωση άρνησης ο Omar έγραψε:

"Αρνούμαι επειδή είμαι ειρηνιστής  και μισώ οποιαδήποτε μορφή βίας, και πιστεύω ότι ο θεσμός του στρατού αποτελεί την έσχατη φυσική και ψυχολογική βία και από όταν έλαβα την εντολή σας  να περάσω από τις διαδικασίες ελέγχου η ζωή μου άλλαξε εντελώς.

Έγινα πολύ νευρικός και οισκέψεις μου ήτανε διασκορπισμένες. Θυμήθηκα χιλιάδες σκληρές εικόνες, και δε μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου να φορά την στρατιωτική στολή και να συμμετάσχει στην καταστολή του Παλαιστινιακού μου λαού, και να πολεμώ τους άραβες αδέρφια μου. Αρνούμαι να καταταγώ στον Ισραηλινό στρατό, ή οποιοδήποτε άλλο στρατό, για εθνικούς και ηθικούς λόγους. Μισώ την καταπίεση και απορρίπτω την κατοχή."
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437 
Diktiospartakos.blogspot.com






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου