Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Το θανατηφόρο τίμημα της μόδας

Πριν από λίγες ημέρες και συγκεκριμένα στις 24 Απριλίου συμπληρώθηκε ένας χρόνος από την κατάρρευση του οκταόροφου εργοστασίου υφασμάτων Rana Plaza στη Ντάκα του Μπαγκλαντές, με τελικό απολογισμό πάνω από 1.100 νεκρούς και 2.500 τραυματίες. Τα περισσότερα θύματα ήταν γυναίκες.
Το θανατηφόρο τίμημα της μόδας
Στο κτίριο του Rana Plaza στεγάζονταν και διαμερίσματα, μία τράπεζα και εμπορικά καταστήματα. Η διαφορά είναι ότι η τράπεζα και τα περισσότερα καταστήματα έκλεισαν αμέσως μετά την αναφορά ρωγμών που είχαν παρατηρηθεί στο κτίριο. Ωστόσο, οι υπεύθυνοι και ιδιοκτήτες των εργοστασίων υφαντουργίας αγνόησαν κάθε προειδοποίηση.
Στα χαλάσματα του Rana Plaza, βρέθηκαν ετικέτες των παρακάτω brands: Adler Modemärkte, Ascena Retail, Auchan, Benetton, Bonmarché, Camaïeu, Carrefour, Cato Fashions, The Children’s Place, El Corte Inglés, Inditex, J.C. Penney, Joe Fresh, KiK, LPP S.A, Mango, Manifattura Corona, Mascot, Matalan, N Bown Group, NKD, Premiere Clothing, Primark, PWT, Walmart, Yes Zee.
Η εφημερίδα New York Times δημιούργησε ένα συγκλονιστικό μίνι ντοκιμαντέρ με τίτλο «Το θανατηφόρο τίμημα της μόδας», στο οποίο περιλαμβάνονται φωτογραφίες και μαρτυρίες από το δυστύχημα. Οι εικόνες είναι πραγματικά ανατριχιαστικές και πολύ σκληρές.
http://www.postin.gr/%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%B1/item/10053-%CF%84%CE%BF-%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%84%CE%B7%CF%86%CF%8C%CF%81%CE%BF-%CF%84%CE%AF%CE%BC%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BC%CF%8C%CE%B4%CE%B1%CF%82.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου