Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΥΕΘΑ Ν.ΔΕΝΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ Super Puma; ΕΙΣΤΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗ «ΔΙΑΣΩΣΗ» ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ;

ImageΑπό την πρώτη στιγμή και κάνοντας στην άκρη την κατευθυνόμενη πληροφόρηση των καναλιών των εφοπλιστών και τα μεγάλα λόγια της κυβέρνησης είχαμε εντοπίσει ότι  «η κινητοποίηση των σωστικών μέσων των Ενόπλων Δυνάμεων παρουσιάζει μεγάλη καθυστέρηση και παράλληλα αποκαλύπτεται ότι πρέπει να ταξιδέψουν μεγάλες αποστάσεις,  θέτοντας ερωτήματα για τη διασπορά των μέσων».
Είναι χαρακτηριστικό ότι ενώ το πλοίο Norman Atlanti καίγεται από τις 4.00 π.μ. της Κυριακής, η φρεγάτα «Ναυαρίνο» που διαφημίστηκε από τα δημοσιογραφικά παπαγαλάκια «ότι διέταξε ο ΥΕΘΑ Ν.Δένδιας να λάβει μέρος στη διάσωση», θα φτάσει τα ξημερώματα της Δευτέρας…
Όμως αμείλικτα είναι τα ερωτήματα για την συμμετοχή των 12 πανάκριβων ελικοπτέρων Super Puma που διαθέτει η Ελλάδα. Για να αντιμετωπιστεί το μεγάλο ζήτημα του Norman Atlantic  χρειάστηκε να διατάξει το ΓΕΕΘΑ να φύγουν από την Λήμνο και την Χίο τα ελικόπτερα επιφυλακής!!! 
Η κυβέρνηση, ο ΥΕΘΑ Ν.Δένδιας και ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας πρέπει να απαντήσουν άμεσα πως είναι δυνατόν και ενώ έχουν δαπανηθεί όλα αυτά τα χρόνια υπέρογκα ποσά για την απόκτηση τόσων μέσων έρευνας-διάσωσης, να εντοπίζονται σε μια τόσο κρίσιμη έκτακτη κατάσταση αυτά τα ζητήματα.   
Ποιος αλήθεια είναι ο σχεδιασμός των επίσημων αρχών σε αυτή την κορυφαία διαδρομή Πάτρας-Ιταλίας, όπου διακινούνται καθημερινά χιλιάδες άνθρωποι και εμπορεύματα.
Ήδη και σοβαροί αναλυτές που παρακολουθούν τα ζητήματα άμυνας θέτουν σειρά ερωτημάτων:
•Που είναι τα υπόλοιπα Super Puma;
•Πετάνε ή δεν πετάνε; Κι αν όχι γιατί; Δεν έχουν ανταλλακτικά; Δεν έχουν τεχνική υποστήριξη; Δεν έχουν προσωπικό;
•Απ΄ όλα τα ελικόπτερα ήταν διαθέσιμα μόνο της Λήμνου και της Χίου; Στείλαμε αντικατάσταση ή έμεινε το Αιγαίο χωρίς ελικόπτερα;
Μια άλλη πτυχή του ζητήματος φωτίζει το koutipandoras.gr:
«Η δικαιοσύνη είναι αυτή που θα κληθεί να δώσει απαντήσεις για το αν δόθηκαν μίζες στον Γιώργο Καρατζαφέρη και σε λοιπά πολιτικά και μη πρόσωπα για τα 12 «Super Puma» τα οποία υποτίθεται πως έχει στη διάθεσή της η χώρα μας, αλλά από τα οποία μόνο τα τρία (μάξιμουμ) είναι λειτουργικά. Είναι χαρακτηριστικό πως τα εννέα δεν διαθέτουν το απαραίτητο «hoist», το συρματόσκοινο δηλαδή για την εναέρια διακομιδή ατόμων που βρίσκονται σε κίνδυνο. Και το ακόμα πιο τραγικό είναι πως μόλις τώρα έφυγε από τη Λήμνο για τα ανοιχτά της Κέρκυρας το ένα από τα τρία λειτουργικά «Super Puma», τα οποία είναι κατασκευασμένα ακριβώς για να συνεισφέρουν σε επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης...
Όλα αυτά σημαίνουν, επίσης, πως μένουν ανενεργοί στην 112 Πτέρυγα Μάχης στην Ελευσίνα 49 ειδικευμένοι διασώστες, οι οποίοι θα μπορούσαν τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές να επιχειρούν στην Αδριατική και να σώζουν τους επιβαίνοντες στο «Norman Atlantic». Αντιθέτως, ο υπουργός Άμυνας, Νίκος Δένδιας, ο οποίος όπως και οι προκάτοχοί του αρέσκεται σε επικοινωνιακές βόλτες προς άγραν φωτογραφιών, έχει στείλει «γενικούς» διασώστες» για να συνδράμουν τις ιταλικές αρχές. Κατά τα άλλα, οι ερωτήσεις έπεφταν βροχή από τον Άδωνι Γεωργιάδη και τον Θάνο Πλεύρη τον καιρό που ήταν να προμηθευτούμε τα "Super Puma"...»!
Το onalert.gr θέτει και ένα άλλο ζήτημα:
«Μπορεί μήπως κάποιος να μας απαντήσει που ήταν τα έξι αχρησιμοποίητα ελικόπτερα Dauphin του Λιμενικού Σώματος; Αγορασμένα και πληρωμένα από τους Έλληνες φορολογούμενους που πλήρωσαν 50 εκατομμύρια ευρώ, πεταξαν κατά την διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων κι ένα τελευταίο πέταξε στην αεροπορική επίδειξη Athens Flying Week! Δεν θυμόμαστε όμως πότε πέταξαν σε επιχείρηση έρευνας διάσωσης για τις οποίες αγοράστηκαν. Από το 2005 που αγοράστηκαν δώσαμε άλλα 280 εκατομμύρια ευρώ για να πάρουμε άλλα 17 ελικόπτερα για τον ίδιο λόγο! Τα Dauphin δεν πέταξαν μετά από τους Ολυμπιακούς γιατί προέκυψαν προβλήματα τεχνικής υποστήριξης! Τότε προσπάθησε να τα αναλάβει το ΠΝ γιατί η ΠΑ δεν τα ήθελε. Πληρώσαμε και εκπαιδεύσεις για πιλότους του ΠΝ στην Γαλλία. Αυτοί θα ¨έπρεπε να συμπληρώσουν έναν ικανό αριθμό ωρών πτήσης, ώστε να καταστούν οι ίδιοι εκπαιδευτές. Μετά να εκπαιδεύσουν προσωπικό του λιμενικού, που με τη σειρά του έπρεπε να γράψει αρκετές ώρες στον αέρα ώστε να γίνουν οι πιλότοι του εκπαιδευτές και να εκπαιδεύσουν άλλους κυβερνήτες και συγκυβερνήτες του λιμενικού”, όπως έγραφε ο Πασχάλης Κορωναίος σε ρεπορτάζ του. Οι λιμενικοί εκπαιδεύτηκαν αλλά τα Dauphin πάλι δεν τα ακούσαμε χθες. Μήπως μπορεί λοιπόν να μας απαντήσει κάποιος γιατί απέχουν;»
Τα ερωτήματα αυτά πρέπει να απαντηθούν σε εύλογο χρόνο και σε καμιά περίπτωση να μην μπουν κάτω από το χαλάκι, ούτε φυσικά να καλυφθούν από τις κυβερνητικές δηλώσεις που διαχέονται από την ανάγκη διατήρησης του εναγκαλισμού της εξουσίας και των δημοσίων σχέσεων του κάθε δελφίνου!
Εκφράζουμε και τη δικά μας αγωνία για τους ανθρώπους που κινδυνεύουν και στεκόμαστε δίπλα σε όλους αυτούς που δίνουν τη μάχη της διάσωσης με ξεχωριστή διάθεση κοινωνικής προσφοράς, σε εξαιρετικά επικίνδυνες συνθήκες.
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ


ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου