Η πρόσφατη τρομερή Καταστροφή χρησιμοποιείτε από την κυβέρνηση για να επιτεθεί ξανά στον κόσμο της εργασίας.
Η επιβολή των σύγχρονων όρων καπιταλιστικής ανάπτυξης της κερδοφορίας τους πάρει χέρι χέρι με την όξυνση του κοινωνικού πολέμου και βρίσκει την συνέχεια του στην Απειλή του Πολεμικού Ολέθρου ως συνέπεια ων ανταγωνισμών για ΑΟΖ-Ενεργειακά Κοιτάσματα στην Ανατολική Μεσόγειο.
Η παρακολούθηση των κυβερνητικών επιλογών και του δηλώσεων του Υπουργού Άμυνας Πάνου Καμμένου αποκαλύπτουν ότι ο πραγματικός εχθρός τους είναι ο κόσμος της εργασίας, ότι οι εργαζόμενοι έχουν μπει στο στόχαστρο της αστικής κυβερνητικής πολιτικής.
Σαφώς και η εκατόμβη των θυμάτων δεν επέτρεψε στο εργατικό κίνημα να δει αυτές τις τόσο σοβαρές εξελίξεις.
Γιατί μπορεί ο ΥΕΘΑ Π.Καμμένος να επαναφέρει τον πόλεμο κατά της τρομοκρατίας με νέα σφοδρότητα, να διαφημίζει τη δράση των αμερικανικών αεροπορικών δυνάμεων που εξορμούν από την Ιταλία και την Λάρισα για "να αντιμετωπίσουν τις ασύμμετρες απειλές εντός της ελληνικής επικράτειας", αλλά υπάρχουν ταυτόχρονα με τις δηλώσεις του Αλληλοσυνδέει όλα τα παραπάνω με την Απαίτηση ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ εργασιακών δικαιωμάτων.
Μπορεί λοιπόν η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, να χρησιμοποιεί την Απαίτηση της ΝΔ και της Χρυσής Αυγής να Καταργηθεί το 12ωρο για να προσδώσει κοινωνική ευαισθησία στην δική της πολιτική -αλήθεια, ξεχνά την κατάργηση της Κυριακάτικης Αργίας στο Εμπόριο, την Απαγόρευση των Απεργιών κλπ...
Αλλά είναι ο Ακροδεξιός κυβερνητικός εταίρος, οι ΑΝΕΛ και ο ΥΕΘΑ Π.Καμμένος που με τις δηλώσεις τους εναντίον των εργαζομένων της ΕΑΒ αναλαμβάνει το ρόλο του λαγού στην κούρσα της αντιδτραστικής αναδιάρθρωσης των εργασιακών σχέσεων.
Σε κείμενο με τίτλο “Καμπανάκι” Καμμένου στην ΕΑΒ με αφορμή τα πυροσβεστικά αεροσκάφη" διαβάζουμε:
Ο ΥΕΘΑ Πάνος Καμμένος απαντώντας σε ερώτηση για τα πυροσβεστικά αεροσκάφη που βρίσκονται στην ΕΑΒ. “Πέρυσι ήταν όλα στο έδαφος! Φέτος έχουμε αεροσκάφη στον αέρα με πατέντες! Πολλά ανταλλακτικά δεν υπάρχουν πια! Κάθισα με μηχανικούς της ΠΑ στην Ελευσίνα και είδα να ετοιμάζουν αεροπλάνο για πτήση που στην ΕΑΒ θα χρειάζονταν μήνες για να το κάνουν.
Η ΕΑΒ πρέπει να ανταποκριθεί στις συμβάσεις που έχει για τα P-3 Orion και για τα F-16. Πρέπει να καταλάβουν ότι πρέπει να λειτουργήσουν με όρους αγοράς. Μπορούν να πάρουν όλες τις αναβαθμίσεις μαχητικών αεροσκαφών των γειτονικών μας χωρών. Δεν μπορεί όμως να κλείνουν Σαββατοκύριακα και να μην τρέχουν τα προγράμματα. Κάναμε ότι μας ζήτησαν. Πρέπει να ανταποκριθούν”.
Δηλαδή, ο Π.Καμμένος όχι μόνο χρεώνει στους εργαζόμενους της ΕΑΒ για την καθήλωση των πανάρχαιων πυροσβεστικών αεροσκαφών που δεν αντικατάστησε έγκαιρα...
Αλλά ουσιαστικά έρχεται να Απαιτήσει τη λειτουργία της ΕΑΒ με όρους Αγοράς, δηλαδή χωρίς Σαββατοκύριακα και Αργίες!
Η εργασία με όρους γαλέρας είναι το πλαίσιο του νέου μοντέλου αστικής ανάπτυξης όπου βασικός της πυλώνας είναι ο Πόλεμος. Η Ηγεμονικός ρόλος του Ελληνικού κράτους στα Βαλκάνια και η ανάληψη ρόλου ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΑ στην Νοτιοανατολική Μεσόγειο μπορεί να επιφέρει το Αντάλλαγμα των συμβολαίων για τις πολεμικές βιομηχανίες από "τις αναβαθμίσεις μαχητικών αεροσκαφών των γειτονικών μας χωρών".
Τι έχουν να κερδίσουν οι εργαζόμενοι από αυτά τα συμβόλαια του Πολέμου και του Αίματος;
Μα ότι θα εργάζονται με το καθεστώς που επιβάλλει η Δικτατορία της Αγοράς, χωρίς Σαββατοκύριακα που λέει και ο Καμμένος...
Τέλος, μπορεί εμείς να μετρούμε τα φέρετρα των δεκάδων αδικοχαμένων συνανθρώπων μας, να διαπιστώνουμε ότι οι μεγαλύτερες Απώλειες για τον λαό μας σημειώθηκαν σε καιρό ειρήνης από αστικές κυβερνήσεις Εχθρικές στον κόσμο της Εργασίας, αλλά η κυβέρνηση δεν μπορεί να κρύψει την αγωνία της.
Αυτή δεν είναι άλλη, από την υπεράσπιση των στρατηγικών συμφερόντων της ελληνικής άρχουσας τάξης στην Ανατολική Μεσόγειο.
Για αυτό ο ΥΕΘΑ Π.Καμμένος φωνάζει στους εργαζόμενους της ΕΑΒ:
Η ΕΑΒ πρέπει να ανταποκριθεί στις συμβάσεις που έχει για τα P-3 Orion και για τα F-16. Πρέπει να καταλάβουν ότι πρέπει να λειτουργήσουν με όρους αγοράς. Μπορούν να πάρουν όλες τις αναβαθμίσεις μαχητικών αεροσκαφών των γειτονικών μας χωρών. Δεν μπορεί όμως να κλείνουν Σαββατοκύριακα και να μην τρέχουν τα προγράμματα.
Απάντηση σε όλα αυτά μπορεί να είναι μόνο ένα εργατικό διεθνιστικό αντικαπιταλιστικό εργατικό και αντιπολεμικό κίνημα.
Οι εργαζόμενοι δεν έχουν να κερδίσουν τίποτε από τον Πόλεμο και την καταστροφή των λαών, από τα συμβόλαια του Αίματος ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
Απάντηση-κόλαφος των Ελλ. Μηχ/κών Αεροσκαφών στις πρωτοφανείς γελοιότητες και τα απίστευτα ψεύδη Καμμένου
Με ανακοίνωση που εξέδωσε ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών απαντά στα όσα απίστευτα δήλωσε χθες ο ΥΠΕΘΑ Πάνος Καμμένος και αφορούσαν τα εναέρια μέσα πυρόσβεσης, καθώς αυτά, έδειξαν να ξεπερνούν κάθε όριο ψευδολογίας και παραπληροφόρησης και, με φράσεις όπως «τα αεροπλάνα πετάνε με πατέντες», να φτάσει σε εκείνα της κοινής γελοιότητας.
Ο Σύλλογος των Μηχανικών Αεροσκαφών κατηγορεί ευθέως τον υπουργό για σκόπιμη παραπληροφόρηση και για διατυπώσεις που δείχνουν πως, στην καλύτερη των περιπτώσεων δεν έχει ιδέα από το πώς ακριβώς λειτουργεί η συντήρηση των αεροσκαφών, ενώ ταυτόχρονα τον κατηγορεί ευθέως για σαφή πρόθεση ακόμη μεγαλύτερης απαξίωσης της ΕΑΒ ώστε να οδηγηθεί και αυτή στην καταστροφή και την απαξίωση και στο εν συνεχεία ξεπούλημά της, όπως ακριβώς συνέβη και με άλλες αντίστοιχες επιχειρήσεις, με πρώτες τα «Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα», τη ν ΕΛΒΟ και τα Ναυπηγεία.
Παρατίθεται αναλυτικά η ανακοίνωση:
Ο Βολταίρος πολύ εύστοχα είχε πει πως "Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο όταν η εξουσία έχει άδικο" και ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών όχι απλά θα συνεχίσει, άλλα θα εντείνει τις πράξεις του για την υπεράσπιση του δικαίου και της αλήθειας όποιον και να έχει απέναντι του, χωρίς να υπολογίζει το κόστος.
Με σημερινή ημερομηνία, χωρίς καν να έχουν σβήσει οι στάχτες της βιβλικής καταστροφής και χωρίς καν να έχει ολοκληρωθεί η τελική καταμέτρηση του τραγικού αριθμού των θυμάτων και των αγνοούμενων, ο Υπουργός Άμυνας Παναγιώτης Καμμένος, είχε την απρέπεια για μια ακόμα φορά να δώσει ένα άκοσμο ρεσιτάλ ψεύδους και παραπληροφόρησης.
Σύμφωνα με το militaire.gr ο δημοσιογράφος Πάρις Καρβουνόπουλος με ανάρτηση του που ανέβασε σήμερα στις 12:52, αναφέρει πως ο Υπουργός δήλωσε σε αντίστοιχη ερώτηση για τα πυροσβεστικά αεροσκάφη, πως "πέρσι ήταν όλα στο έδαφος και πως λόγω έλλειψης ανταλλακτικών, τα αεροπλάνα πετάνε με πατέντες, και πως στην αντίστοιχη κατάσταση στην ΕΑΒ τα αεροσκάφη θα έκαναν μήνες για να πετάξουν".
Ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών έχει υποχρέωση να μην αφήσει ασχολίαστες αυτές τις απαράδεκτες δηλώσεις οι οποίες δεν καταδεικνύουν απλά άγνοια, άλλα ενέχουν εύλογη υποψία δόλου και προσπάθειας χειραγώγησης της κοινής γνώμης.
Η απόλυτη αλήθεια λοιπόν στα λεγόμενα του Υπουργού είναι πως πέρσι τέτοια εποχή είχε αποδοθεί στην Πολεμική Αεροπορία ολόκληρος ο στόλος εκτός από δύο αεροσκάφη τα οποία έχρηζαν περαιτέρω εργασιών και η Πολεμική Αεροπορία απαίτησε να χρησιμοποιηθούν επιχειρησιακά κατά την επόμενη πυροσβεστική περίοδο. Άρα ο Υπουργός ψεύδεται καταφανέστατα.
Στην συνέχεια των δηλώσεων του ο Υπουργός δήλωσε πως τα αεροσκάφη "πετάνε" με πατέντες (πατέντες;), και πως είδε "με τα μάτια του" "να ετοιμάζουν αεροσκάφος που στην ΕΑΒ θα απαιτούνταν μήνες για να πετάξει".
Κύριε Υπουργέ, Η αξιοπλοΐα των αεροσκαφών δεν επιδέχεται "πατέντες", αλλά την πιστή εφαρμογή των οδηγιών συντήρησης και τροποποιήσεων του κατασκευαστή, των κανονισμών διεθνών και εθνικών οργανισμών, τον έλεγχο από την ποιοτική διασφάλιση τόσο της Πολεμικής Αεροπορίας όσο και της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας.
Ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών τονίζει πως δεν είναι κακό να μην ξέρεις. Κακό είναι να έχεις γνώμη η οποία οδηγείται από την άγνοια, γιατί τότε γίνεσαι επικίνδυνος. Αν αυτή η γνώμη τώρα είναι αποτέλεσμα των γνωστών "συμβουλατόρων" και στελεχών του κόμματος που έχουν δει αεροπλάνο μόνο σε φωτογραφία, τότε εύκολα καταλαβαίνει οποιοσδήποτε γιατί η Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία έχει αυτή την εικόνα.
Η πραγματικότητα λοιπόν έναντι στην ημιμάθεια είναι πως στην ΕΑΒ κάθε χρόνο πριν την πυροσβεστική περίοδο συντελείται ένας πραγματικός άθλος τον οποίο μόνο οι χειριστές των Canadair είναι σε θέση να εκτιμήσουν. Ολόκληρος ο εναέριος στόλος αεροπυρόσβεσης, υφίσταται αυτό που ονομάζεται Programmed Depot Maintenance (PDM). Ο όρος στην Ελληνική γλώσσα είναι Προγραμματισμένη Εργοστασιακή Συντήρηση.
Αυτό περιλαμβάνει τη βαριά εργοστασιακή συντήρηση η οποία εξ ορισμού και λόγω συμβάσεων, οδηγιών του κατασκευαστή και πιστοποιήσεων γίνεται μόνο σε εργοστασιακές εγκαταστάσεις με τις αντίστοιχες υποδομές. Αυτός είναι και ο λόγος που τα αεροσκάφη αυτού του τύπου, είναι αξιόπλοα και αξιόπιστα και για αυτόν ακριβώς τον λόγο η βαριά συντήρηση αυτού του τύπου απαιτεί μήνες εργασίας και μάλιστα πολύ σκληρής.
Αντίθετα, στα υπόστεγα της Πολεμικής Αεροπορίας, οι εξαιρετικοί συνάδελφοι μηχανικοί έχουν το υψηλό επίπεδο να δώσουν άμεση λύση σε προβλήματα που θα παρουσιαστούν κατά την πτήση, και απαιτείται η άμεση επέμβαση προκειμένου το αεροσκάφος να είναι όσο πιο γρήγορα έτοιμο να συνεχίσει την αποστολή του. Επίσης είναι επιφορτισμένοι με τις ετήσιες εργασίες του αεροσκάφους έτσι ώστε να μείνουν το λιγότερο χρονικό διάστημα καθηλωμένα στο έδαφος.
Αυτή είναι η πραγματική και ουσιαστική αλήθεια και θεωρείται σκοπιμότητα η διαστρέβλωση της και ως εκ τούτου θεωρείται μη αποδεκτή. Την επόμενη παράγραφο των δηλώσεων του Υπουργού ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών την κρίνει απλά ως συκοφαντική και θα αρκεστεί να δηλώσει απλά, πως οι μνημονιακοί όροι της αγοράς που επικαλείται, οδηγούν την Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία στην καταστροφή και στην απαξίωση, όπως ακριβώς έκαναν πριν οι προκάτοχοι του και οι συνάδελφοί του από το Υπουργείο Οικονομικών τόσο στα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα, όσο στην ΕΛΒΟ και στα Ναυπηγεία.
Θα ήταν πιο τίμιο, ειλικρινές και ξεκάθαρο να παραδεχτεί ότι πριν ξεπουλήσουν την μεγαλύτερη εγχώρια βιομηχανία, θα πρέπει πρώτα να την απαξιώσουν. Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες άνευ σημασίας!
ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΕΜΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου