Η λίστα περιλαμβάνει την αξία των στόλων 10 κρατών και η Ελλάδα βρίσκεται πρώτη με αρκετή διαφορά.
Στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης ανέβηκε η ελληνική ναυτιλία όσο αφορά την αξία του ελληνόκτητου στόλου. Μάλιστα έσπασε το φράγμα των 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων φθάνοντας τα 105 δισεκατομμύρια, σύμφωνα με τα στοιχεία της Vessels value.
Η αύξηση μέσα στο 2018, δηλαδή σε έναν μόλις χρόνο, άγγιξε τα 5 δισ. δολάρια. Είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αύξηση που έχει σημειωθεί ανάμεσα στα κράτη που βρίσκονται στο Top 10.
Πώς οι Έλληνες εφοπλιστές έφτασαν στην κορυφή
Αιτία της ανόδου είναι η αύξηση του αριθμού παραγγελιών για ναυπήγηση LNG-Πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου καθώς και η αύξηση της αξίας των δεξαμενόπλοιων μετά τη θετική ναυλαγορά.
Η Ελλάδα κατέλαβε την…pole position ως ιδιοκτήτρια του ακριβότερου στόλου από LNG παγκοσμίως, που από 13 δισεκατομμυρίων δολαρίων στις αρχές του 2018 ανέβηκε στα 18,4 δισ. Οι Έλληνες ξεπέρασαν τους Ιάπωνες που έχουν στόλο LNG αξίας 15,2 δισ. «Χασούρα» είχε ο ελληνόκτητος στόλος μετά την πώληση του στόλο με drill ships του Γιώργου Οικονόμου. Αλλιώς θα ήταν ακόμη πιο μεγάλη η αξία του.
Δείτε παρακάτω τη λίστα με την πρώτη δεκάδα:
Δανία
Συνολική αξία: 23 δισ. δολάρια
Ηνωμένο Βασίλειο
Συνολική αξία: 29 δισ. δολάρια
Νότια Κορέα
Συνολική αξία: 30 δισ. δολάρια
Γερμανία
Συνολική αξία: 31,4 δισ. δολάρια
ΗΠΑ
Συνολική αξία: 44,5 δισ. δολάρια
Νορβηγία
Συνολική αξία: 48,8 δισ. δολάρια
Σιγκαπούρη
Συνολική αξία: 49,9 δισ. δολάρια
Κίνα
Συνολική αξία: 90,8 δισ. δολάρια
Ιαπωνία
Συνολική αξία: 94,7 δισ. δολάρια
Έλλάδα
Συνολική αξία: 105,2 δισ. δολάρια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου