Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2019

ΝΤΡΟΠΗ: Τελικά ο Στρατός δεν σέβεται ούτε τις μάνες με βρέφη


Αυτή η κυβέρνηση της ΝΔ, με τον ΑΝΥΕΘΑ Στεφανή επιχειρεί να Στρατολογήσει τις Φτωχές Γυναίκες στον Στρατό και την Εθνοφυλακή.

Δείτε πως Παραβιάζουν τα Δικαιώματα των γυναικών στελεχών που είναι ταυτόχρονα νεαρές μητέρες με βρέφη...
Ως στέλεχος του στρατού ξηράς στην περιοχή της Μακεδονίας , επέστρεψα πριν από λίγες ημέρες στης εργασία μου μετά το πέρας των αδειών κυήσεως, τοκετού και ανατροφής τέκνου.
Ετοιμοπόλεμη όπως πάντα αλλά χωρίς να αμελώ τις υποχρεώσεις μου προς το νεογέννητο τέκνο μου, ενημερώθηκα πως από τον μήνα Σεπτέμβριο θα εκτελώ κανονικά υπηρεσίες 24ωρες μέσα στην Μονάδα. 
Αν και κατέθεσα από την πρώτη ημέρα της επιστροφής μου τα απαραίτητα δικαιολογητικά ώστε να απαλλαγώ από την εκτέλεση 24ωρων υπηρεσιών μέχρι το τέκνο μου να γίνει 18 μηνών, σύμφωνα με τα ισχύοντα μέτρα που ελήφθησαν λίγο καιρό πριν, με ενημέρωσαν πως η απαλλαγή θα ισχύσει μόνο όταν θα έρθει έγκριση για αυτό από το ΓΕΣ, όπου υποβλήθηκαν τα δικαιολογητικά μου, ιεραρχικώς. 
Μάλιστα ακόμα τα δικαιολογητικά βρίσκονται στην αρχή αυτής της ιεραρχικής διαδικασίας. 
Από την Μονάδα μου λένε ότι εκτιμούν πως σε κάνα δίμηνο θα έρθει η έγκριση, μέχρι τότε όμως, άσχετα τι λέει η υπουργική απόφαση, θα εκτελώ κανονικά 24ωρες υπηρεσίες. 
Σε ερώτηση μου όμως τι θα γίνει με τους μήνες που θα έχουν χαθεί και αν θα μου δοθούν ως οφειλόμενοι και μετά τους 18 μήνες του τέκνου μου, μου είπαν πως κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται! 
Τελικά η υπουργική απόφαση μάλλον ισχύει κατά το δοκούν και δεν εφαρμόζονται αυτά που καθορίζει.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου