Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2020

Πως τα ΜΜΕ καλλιεργούν τον εθνικισμό δείχνοντας Αερομαχίες!


Με παρόμοια ρεπορτάζ καλλιεργούν τον εθνικισμό και παραπλανούν.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του  Alpha που αναδημοσιεύτηκε σε πολλά ενημερωτικά και μιλιταριστικά σάιτ: 
Θρίλερ στο Αιγαίο: Έλληνας πιλότος εγκλώβισε Τούρκο και εκείνος άνοιξε πυρ με θερμοβολίδες (vid)

Το πρωί της Πέμπτης, τουρκικό ζευγάρι F-16 παραβίασε τον εθνικό εναέριο χώρο στην περιοχή της Χίου. Στην περιοχή έσπευσαν ελληνικά αεροσκάφη προκειμένου να αναχαιτίσουν τα τουρκικά.

Την ώρα της αερομαχίας, ένας από τους Τούρκους πιλότους προέβη σε δύο επικίνδυνες ενέργειες που θα μπορούσαν να αποβούν... μοιραίες.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Alpha, ο Τούρκος πιλότος κατέβασε το αεροσκάφος του χαμηλά ώστε να παρασύρει τον Έλληνα πιλότο προς τα κάτω. Ο Έλληνας πιλότος τον ακολούθησε και όταν κατάφερε να του «πάρει την ουρά», ο Τούρκος προσπάθησε να ξεφύγει κάνοντας χρήση flares (θερμοβολίδες).

Ο έμπειρος Έλληνας πιλότος αντέδρασε με ψυχραιμία απέναντι στον τρομαγμένο Τούρκο και με ελιγμούς κατάφερε να διαφύγει την επικίνδυνη κατάσταση.
Η παράνομη αυτή κίνηση του Τούρκου πιλότου φανερώνει την ατζαμοσύνη των Τούρκων χειριστών που καθημερινά εγκλωβίζονται από τους Έλληνες και τρομαγμένοι κάνουν κυριολεκτικά ό,τι είναι δυνατόν για να διαφύγουν από το στόχαστρο των ελληνικών μαχητικών.
Οι πρακτικές αυτές είναι γνωστές και όπως τονίζουν οι Έλληνες πιλότοι, οι κινήσεις των Τούρκων, μπορούν να προκαλέσουν... ατύχημα στο Αιγαίο.

Υπάρχει βέβαια ένα πλήθος ερωτημάτων που σε καμιά περίπτωση ο δημοσιογράφος δεν απαντά.

Καταρχήν, όταν ο δημοσιογράφος μιλά για παραβίαση του εθνικού εναέριου χώρου αναφέρεται στον "εθνικό εναέριο χώρο της Ελλάδας που είναι 10 ν. μίλια". 

Ο θαλάσσιος 6! 

Η μοναδική χώρα που έχουμε κάτι τέτοιο. 

Όλες σχεδόν οι παραβιάσεις από τους γείτονες γίνονται ανάμεσα στα 6 και 10 ναυτικά μίλια. Μας λένε οι Τούρκοι, πως πρέπει να έχουμε, όπως ΟΛΟΙ, εθνικό εναέριο χώρο ίδιο με το θαλάσσιο. Πράγμα λογικότατο. Αυτοί βέβαια αναγνωρίζουν 6 μίλια, εμείς θέλουμε 12...


Θέτουμε ένα δεύτερο, αλλά εξίσου κρίσιμο ερώτημα
Είναι η παραβίαση του FIR παραβίαση εθνικής κυριαρχίας;
Διεθνολόγοι απαντούν ότι ο έλεγχος από μια χώρα ενός καθορισμένου διεθνούς εναέριου χώρου δεν ισοδυναμεί σε καμιά περίπτωση με άσκηση κυριαρχίας, ούτε αποτελεί πρόκριμα για μελλοντική επέκταση του εύρους του εθνικού εναέριου χώρου.
Πρόκειται αποκλειστικά για ζώνες αρμοδιότητας!
Η αρμοδιότητα αυτή ανατέθηκε το 1952 στην Ελλάδα, για όλο το Αιγαίο, κατά την Ευρωπαική Διάσκεψη για την εναέρια κυκλοφορία, χωρίς αμφισβήτηση από την Τουρκία. Η Τουρκία άρχισε να αμφισβητεί το καθεστώς αυτό τον Αύγουστο του 1974, με έναυσμα την σύγκρουση για το Κυπριακό, προσπαθώντας να εδραιώσει μέση γραμμή στο Αιγαίο μεταξύ των δύο περιοχών πληροφόρησης.
Σε ότι αφορά τα πολεμικά αεροσκάφη, η Αθήνα απαιτεί τα τουρκικά πολεμικά που πετούν στο διεθνή εναέριο χώρο του Αιγαίου να της υποβάλλουν σχέδια πτήσης και να τίθεται υπό την επίβλεψη της ελληνικής εναέριας κυκλοφορίας.
Όμως τα πολεμικά δεν έχουν τέτοια υποχρέωση με βάση το διεθνές δίκαιο.
Για αυτό τα τουρκικά αεροσκάφη δεν υποβάλλουν.
Όμως τη μη υποβολή η Αθήνα την χαρακτηρίζει παραβίαση του ελληνικού FIR, όρος που δεν υφίστανται με βάση το διεθνές δίκαιο και τη διεθνή πρακτική.
Με άλλα λόγια, η Ελλάδα κατασκευάζει δικούς της κανόνες που δεν ισχύουν διεθνώς και στη συνέχεια εξανίσταται που παραβιάζονται.
Επιπλέον, προβαίνει σε συνεχείς αναχαιτίσεις και παρενοχλήσεις των τουρκικών πολεμικών με το πρόσχημα ότι παραβιάζουν το ελληνικό FIR με το να μην τους έχουν υποβάλλει σχέδια πτήσης.

Επίσης, συνειδητοποιεί ο δημοσιογράφος τι περιγράφει;
Που έχουν φτάσει τα πράγματα με τους πολεμικούς τυχοδιωκτισμούς του αστικού πολιτικού, στρατιωτικούς και οικονομικού κατεστημένου; 
Καταλαβαίνει ο δημοσιογράφος πόσο κοντά είχαμε φτάσει στην κατάρριψη ενός Πολεμικού αεροσκάφους, σε ένα θερμό επεισόδιο που κανείς δεν ξέρει τι διαστάσεις θα έπαιρνε;
Του θυμίζουμε:


"Την ώρα της αερομαχίας, ένας από τους Τούρκους πιλότους προέβη σε δύο επικίνδυνες ενέργειες που θα μπορούσαν να αποβούν... μοιραίες.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Alpha, ο Τούρκος πιλότος κατέβασε το αεροσκάφος του χαμηλά ώστε να παρασύρει τον Έλληνα πιλότο προς τα κάτω. Ο Έλληνας πιλότος τον ακολούθησε και όταν κατάφερε να του «πάρει την ουρά», ο Τούρκος προσπάθησε να ξεφύγει κάνοντας χρήση flares (θερμοβολίδες)".

Tέλος, ο δημοσιογράφος αποδεικνύει ότι απλώς αναμασά πράγματα που δεν κατέχει!

Το τουρκικό σύστημα αυτοπροστασίας των F-16 εκτοξεύει αυτόματα παραπλανητικές για τις υπέρυθρες κεφαλές των βλημάτων IRIS-T ή AIM-9 Sidewinder θερμοβολίδες.
Oταν δηλαδή το Radar Warning Receiver (RWR)​ του ιδίου συστήματος εκτιμήσει ότι το αεροσκάφος έχει τεθεί υπό απειλή πυραύλου ημιενεργού καθοδήγησης ή ο αισθητήρας υπερύθρων ότι δώσει σήμα ότι έχει εγκλωβιστεί σε παραμέτρους βολής οποιουδήποτε αντίπαλου μαχητικού. 

Όλα αυτά τα περιγράφουμε ότι ο αποκλειστικός στόχος των δημοσιογράφων είναι η χειραγώγηση της κοινής γνώμης και η διαμόρφωση κλίματος "εθνικής Ανασφάλειας"!
Το ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ πρέπει να παρέμβει τώρα.
Τώρα μας απειλούν με Θερμά επεισόδια και διακρατική σύγκρουση.
Τώρα αγοράζουν όπλα αξίας ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ Ευρώ και προωθούν προσλήψεις Μισθοφόρων Στρατιωτών.
Τώρα Πολεμούν ΜΑΖΙ Ελληνικό και Τουρκικό κράτος εναντίον των προσφύγων.
Τώρα και εμείς πρέπει να αντιτάξουμε ένα Μαζικό και Μαχητικό Κίνημα Μέσα και Έξω από τον Στρατό ενάντια στον Πόλεμο και τον Εθνικισμό.

Δεν ΠΟΛΕΜΑΜΕ-ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΤΕΛΛΟΥΜΕ 
για Λάτση και Βαρδινογιάννη, το ΝΑΤΟ και την ΕΕ. 
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
Τηλ: 6932 955437

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου