Τρίτη 28 Ιουλίου 2020

805 ΛΕΜ, Πλάτη Έβρου Βασανίζουν φαντάρο που Δικαιούται Κατ΄εξαίρεση

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Είμαι κι εγώ ένας από τους πολλούς που υποχρεωτικά άφησαν δουλειά, οικογένεια, αδελφό με χοντρό πρόβλημα υγείας, για να υπηρετήσω στο 805 ΛΕΜ, στην Πλάτη Έβρου. 

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα. 

Πληρώ κριτήριο για κατ' εξαίρεση μετάθεση και εδώ πέρα, μου αλλάζουν συνέχεια την ημερομηνία που θα γίνει επιτροπή, με αποτέλεσμα, να μένω εδώ, ενώ έχω έναν μικρό αδερφό με σακχαρώδη διαβήτη τύπου 1.
Πρόσφατα μου είπαν ότι η επιτροπή θα γίνει σήμερα και θα φύγω επιτόπου και σήμερα μου είπαν ότι θα γίνει μέχρι τις 29 του μήνα. 
Μήπως γνωρίζετε πότε γίνονται οι επιτροπές; 
Επίσης μήπως γνωρίζετε αν θα πράξουν νόμιμα και θα εγκριθεί ή αν θα είμαι ένας ακόμα που θα γράψουν εκεί που δεν πιάνει μελάνι;
Υπενθυμίζω ότι πληρώ κριτήριο. Έχω αδερφό με σακχαρώδη διαβήτη τύπου 1.
Μήπως επίσης γνωρίζετε, σε περίπτωση που εγκριθεί, πόσο ακόμα θα κάτσω εδώ;
Οι Υπηρεσίες δεν βγαίνουν δίκαια, υπάρχει μεγάλη εμπλοκή και χώσιμο.
Μας κάνουν σκουπίδι λεκτικά και ψυχολογικά και δεν αντέχουμε άλλο.
Έχουμε ξεπεράσει κάθε όριο.
Σκεφτόμαστε σοβαρά να πάρουμε Αναβολή.
Αν όχι τίποτα χειρότερο και επώδυνο.
Εμείς ως ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ απαιτούμε από το ΓΕΣ να παρέμβει άμεσα στη μονάδα καθώς όχι μόνο υπάρχει πρόβλημα, αλλά πλέον τίθεται η προοπτική πολύ δραματικών καταστάσεων.
Πρέπει να αντιμετωπιστούν οι Αδικίες και επιτέλους να Δικαιωθεί ο Φαντάρος που διεκδικεί Κατ' Εξαίρεση Μετάθεση.
Ο Διοικητής είναι Υποχρεωμένος να πάρει τον φάκελο με τα Δικαιολογητικά του συναδέλφου, να τον στείλει στην αρμόδια υπηρεσία στο Πεντάγωνο.

Τα αιτήματα εξετάζονται στις αρχές κάθε μήνα και στο βαθμό που κριθεί ότι ο φαντάρος δικαιούται κατ΄εξαίρεση πρέπει άμεσα να Μετατεθεί.
Να συγκροτήσουμε όλοι μαζί, εργαζόμενοι, μαθητές, φοιτητές, φαντάροι, ένα Κίνημα Μαζικό και Μαχητικό, Μέσα και Έξω από τον Στρατό, ενάντια στην εκμετάλλευση και την καταπίεση, ενάντια στον πόλεμο, τον εθνικισμό και το φασισμό.

ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
diktiospartakos.blogspot.com

1 σχόλιο:

  1. ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΕΙ ΜΗΝΥΣΗ ΣΤΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΟΥ ΤΑΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ !!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή