Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020

Πιέσεις από τους Ψυχολόγους για να αναγκάσουν τους φαντάρους να "κυνηγούν" Πρόσφυγες!

Στρατιώτης της σειράς 365 θυμάται…
Γεια σας,
Είμαι στρατιώτης της σειράς 365 και υπηρετώ τη θητεία μου σε στρατόπεδο της Κομοτηνής. 

Αναλογιζόμενος σε πρόσφατη άδειά μου όλο τον παραλογισμό που ζήσαμε την περίοδο με τις βίαιες επαναπροωθήσεις μεταναστών στον Έβρο, θυμήθηκα μια έντονη στιχομυθία που είχα με τον ψυχολόγο του ΣΤΕΠ τη μέρα της κατάταξής μου. 

Αφού είχα περάσει κάποιες εξετάσεις και είχα συμπληρώσει ορισμένα ερωτηματολόγια, ήταν η ώρα να με δει ο ψυχολόγος.

Εκεί, είχα αποφασίσει να μιλήσω με ειλικρίνεια στις όποιες ερωτήσεις του. 

Όταν άρχισα να του μιλάω ανοιχτά, κατάλαβε με τα δικά του κριτήρια ότι είμαι λίγο ‘περίεργος’. 
Έτσι, άρχισε ο ψυχολόγος να με ρωτάει αν θα είχα πρόβλημα να πάω στον Έβρο να επαναπροωθήσω πρόσφυγες και μετανάστες. 
Όταν εγώ του απάντησα ότι δεν θα σηκώσω το όπλο μου στους μετανάστες και δεν θα νομιμοποιήσω με την παρουσία μου το ρόλο που είχε αναλάβει ο στρατός, άρχισε να μου μιλάει για τους Τούρκους που στέλνουν μυστικούς πράκτορες στην Ελλάδα, για τους «λάθρο» που είναι όλοι εγκληματίες και ανάλογα τέτοιου τύπου επιχειρήματα.
Στη συνέχεια, του απάντησα ότι οι άνθρωποι αυτοί είναι άμαχοι και γυναικόπαιδα και δεν θέλω να έχω εικόνες από τα βάσανά τους στο κεφάλι μου και εκείνος άρχισε να μου μιλάει για αναβολή λόγω ψυχολογικών ή Ι4 λόγω οπλοφοβίας. Εγώ του είπα ότι είναι στο χέρι του να δηλώσει ό,τι από τα δύο θέλει, αλλά θα γράψει ψέματα και θα κινηθώ και εγώ με όποιον τρόπο μπορώ για να ακουστεί η αλήθεια καθώς και με ποιον τρόπο γίνονται οι συνεντεύξεις. 
Τελικά, έκανε πίσω λέγοντάς μου ότι θα τα δω και εγώ από κοντά και θα αλλάξω γνώμη.

Όλα αυτά τα στέλνω σε σας παιδιά όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά για να μεταφέρω όλο αυτό το μιλιταριστικό κλίμα που έπαιζε εκείνη την περίοδο εδώ στα στρατόπεδα της Κομοτηνής. 
Το συγκεκριμένο σκηνικό το θυμήθηκα μετά από 4 μήνες καθώς ήταν ένα από τα πολλά αντίστοιχης λογικής και δεν συνειδητοποίησα τη σοβαρότητά του τότε.

Θυμίζουμε την συμμετοχή φαντάρων στην πρόσφατη πορεία Αλληλεγγύης σε πρόσφυγες και μετανάστες:

Οι φαντάροι είναι του λαού παιδιά, 

να κυνηγάνε πρόσφυγες δεν έχουνε δουλειά!

Οι φαντάροι είναι του λαού παιδιά, να κυνηγάνε πρόσφυγες δεν έχουνε δουλειά!

Την περίοδο που το ελληνικό επιχειρηματικό κράτος άμυνας - ασφάλειας διεξάγει ολοκληρωτικό πόλεμο έναντι των προσφύγων και μεταναστών στα ανατολικά σύνορα της Ελλάδας· την περίοδο που οι πρόσφυγες – μετανάστες νομιμοποιούνται στη συνείδηση της ελληνικής κοινωνίας ως ασύμμετρη απειλή· την περίοδο που το κυνήγι, οι δολοφονίες και οι βίαιες επαναπροωθήσεις διεξάγονται σε καθημερινή βάση από το στρατό, το ναυτικό, την αστυνομία και το λιμενικό·

την περίοδο που η κυβέρνηση πετάει έξω από τα σπίτια τους χιλιάδες πρόσφυγες, κάποιοι επιλέγουν να σταθούν απέναντι, με θάρρος και ρίσκο για τις επιπτώσεις που θα έχει η κίνησή τους αυτή, με αξιοπρέπεια για την ανθρώπινη ζωή, με διεθνιστική και ταξική αλληλεγγύη προς τους ξεριζωμένους και απόκληρους αυτού του κόσμου, με πείσμα για έναν καλύτερο κόσμο.

Ο λόγος για τους δύο φαντάρους (ένας στρατιώτης και ένας σμηνίτης), οι οποίοι συμμετείχαν στην κεφαλή της πορείας του Σαββάτου 20/06 που είχε καλεστεί από αντιρατσιστικές – αντιφασιστικές κινήσεις και συντονισμούς, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα Προσφύγων. Στο ελληνικό αστικό κράτος που απαιτεί και διατάζει τους φαντάρους να κυνηγούν, να επαναπροωθούν, να πολεμούν τελικά τους πρόσφυγες και μετανάστες, οι δύο φαντάροι έδωσαν ένα ηχηρό μήνυμα ότι η θέση τους δεν είναι απέναντι στους πρόσφυγες – μετανάστες αλλά μαζί τους, χέρι με χέρι. Γιατί γνωρίζουν ότι όταν σηκώνουν το όπλο να σημαδέψουν τους πρόσφυγες, σημαδεύουν τελικά τον ίδιο τους τον εαυτό.

Στο ελληνικό αστικό κράτος που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι των πολέμων που διεξάγονται στη Μέση Ανατολή και προκαλούν τα τεράστια κύματα προσφυγιάς, που επιθετικά επιμένει στην επέκταση των θαλάσσιων συνόρων του (Ανατολική Μεσόγειος, Αιγαίο, Ιόνιο), με κίνδυνο να μας εμπλέξει σε πολέμους που δεν αφορούν εμάς αλλά τις μεγάλες εγχώριες και διεθνείς πετρελαϊκές εταιρείες (ΕΛΠΕ, ENI, TOTAL, EXXON MOBIL), οι δύο φαντάροι όρθωσαν το ανάστημά τους και έδειξαν το δρόμο για ένα αντιπολεμικό διεθνιστικό κίνημα μέσα και έξω από το στρατό. Ένα κίνημα που δεν θα γίνει κρέας για τα κανόνια του ελληνικού κεφαλαίου και του κράτους του, για το ΝΑΤΟ και την ΕΕ· ένα κίνημα που θα αρνηθεί να πολεμά στα σύνορα τους ξεριζωμένους λαούς· ένα κίνημα που θα αντιληφθεί ότι η άμυνα και η ασφάλεια που ευαγγελίζονται οι κυρίαρχοί μας, όχι μόνο δεν αφορά εμάς, αλλά κατευθύνεται εναντίον μας ως επίθεση και ανασφάλεια για τις δικές μας ζωές, ως απαραίτητη προϋπόθεση για τη δική τους επιβίωση. Εμείς επιδιώκουμε οι δύο να γίνουν πολλοί.

ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
diktiospartakos.blogspot.com
diktiospartakos@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου