Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2023

ΚΕΤΘ Αυλώνας: Οι συνφάνταροι καταγγέλλουν ότι οι Αξιωματικοί τους συμπεριφέρονται χειρότερα από ζώα

ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ
Έχω βαρεθεί να με αντιμετωπίζουν και να μου συμπεριφέρονται χειρότερα από ζώο. 
Δεν έχω πολύ καιρό στον στρατό, όμως αυτή η συμπεριφορά δεν παλεύεται. 
Αυτό όμως που με έχει βγάλει από τα όρια μου είναι ότι στο ΚΕΤΘ ΑΥΛΩΝΑ φάγαμε μακαρόνια τα οποία πρώτα είχε μπει ποντίκι! 
Δεν θα τα έδινα ούτε στον σκύλο μου! 
Ξέρεις κάτι, δεν μπορώ να πάρω αναβολή γιατί απλά πρέπει να τελειώνω με αυτή την υποχρέωση για να κάνω κάτι στη ζωή μου. 
Και η τελική μου απορία είναι: 
Αν αυτά τα στελέχη είχαν τον γιο τους εδώ μέσα και ξέρανε τι γινόταν, θα έκαναν τίποτα ή θα άφηναν να υποφέρουν μέχρι και τα παιδιά τους. Ενημερώνω ότι υπάρχει και φωτογραφία της επίμαχης στιγμής!

Θυμίζουμε παρόμοιες καταγγελίες που είχε δημοσιεύσει πρόσφατα το ΔΙΚΤΥΟ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ:


  ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
diktiospartakos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου