Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Η επιστολή αγανακτισμένου πατέρα στρατιώτη!


Σας στέλνω αυτό το e-mail με αφορμή ένα θέμα που αναφέρατε και εσείς.
Ο γιος μου υπηρετεί στο ΚΕΝ στο Άργος Ορεστικό και όπως μου είπε όλοι οι στρατιώτες αναγκάζονται να κοιμούνται με μπουφάν και ρούχα, επειδή το στρατόπεδο δεν έχει πετρέλαιο για θέρμανση.
Η θερμοκρασία φτάνει τα βράδια τους -15, αλλά δεν ασχολείται κανείς.
Φυσικά οι υψηλά ιστάμενοι είναι στα σπίτια τους.
Οι στρατιώτες κρυώνουν.

Αυτό που μου τη βαράει είναι ότι στη βουλή, σε όλα τα υπουργεία θέρμανση υπάρχει.
Γιατί δεν υπάρχει στο στρατόπεδο;
Τι παραπάνω προσφέρουν αυτοί που είναι στη βουλή;
Αλήθεια, τι έχει να απαντήσει το ΓΕΣ και ο ΥΕΘΑ Δ.Αβραμόπουλος!
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437
Diktiospartakos.blogspot.com

4 σχόλια:

  1. Πραγματικά αναρωτιέμαι γιατί όλοι αυτοί που βρίσκονται υπό αυτές τις συνθήκες να μην εγκαταλείψουν οργανωμένα και μαζικά το στρατόπεδο και όλα τα υπόλοιπα εννείται και κάθονται ψάχνοντας να βρουν το θετικό της όλης υπόθεσης μέσα σε αυτό το μαρτύριο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεβαίως κι έχουν το δικαίωμα να το κάνουν. όλοι ενάντια σε αυτό το μαρτύριο του κρύου και της εκμετάλευσης του κάθε καημένου βουρυρομπεμπέ!!! Στάση κι επανάσταση στο ΚΕΝ ΑΡΓΟΥΣ και σε όλα τα ΚΕΝ ΤΩΡΑ!!!

      Τα στρατοδικεία και το ΣΦΑ άλλωστε για το λόγο αυτό υπάρχουν..

      Συνέλθετε λέμε!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Τιμή και δόξα στον Πετσάλνικο και στους επιχειρηματίες της περιοχής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κλαψ μου εκοψαν το μισθο
    κλαψ μου εκοψαν τη συνταξη στα 40
    κλαψ εχω υπηρεσια νυχτερινη και εχω βαρεθει να κοιταω τσοντες στο ιντερνετ
    κλαψ ελεηστε εμενα τον σκληροτραχηλο αντρακλα καραβανα
    κλαψ

    ΑπάντησηΔιαγραφή