Τετάρτη 25 Ιουλίου 2018

Νίκη των Φαντάρων και του ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ στον Έβρο

Μετά τις επανειλημμένες ανακοινώσεις του ΔΙΚΤΥΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ και τις αντιδράσεις των συναδέλφων φαντάρων για τις αιφνιδιαστικές Μετατάξεις τους σε μονάδες του Έβρου που δεν παρείχαν ούτε τα στοιχειώδη, άμεση υπήρξε η παρέμβαση της Ιεραρχίας.
Όπως μας γράφουν οι φαντάροι σε νέα ανταπόκριση τους βρέθηκε λύση σε κάθε ένα από τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν στις μονάδες.   
Μόνο οι αγώνες των φαντάρων μπορούν να περιορίσουν τις υπηρεσίες και το χώσιμο, να βελτιώσουν τις συνθήκες και να βάλουν Φραγμό στην Αυθαιρεσία και τη βιαιότητα.
Συνάδελφοι, Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙΤΕ.
Οι υπηρεσίες μειώνονται ΜΟΝΟ όταν υπάρχουν αντιδράσεις, ΜΟΝΟ όταν οι φαντάροι Αμφισβητούν.
Οι υπηρεσίες ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ σε κάθε περίπτωση που οι φαντάροι βγήκαν ΠΑΡΑΠΟΝΟΥΜΕΝΟΙ, αγωνίστηκαν μαζί με το ΔΙΚΤΥΟ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ, βγήκαν επιστολές με τις καταγγελίες των συναδέλφων.http://diktiospartakos.blogspot.com
Θυμίζουμε:
Αντιδράσεις φαντάρων στις ξαφνικές Μετατάξεις στον Έβρο
Φαντάροι δεν υπάρχουν στην παραμεθόριο καθώς το ΓΕΣ τους πηγαίνει στις Στρατιωτικές Κατασκηνώσεις να κάνουν τους Υπηρέτες των Αξιωματικών.
Οι ασκήσεις εντείνονται, η πολεμική προετοιμασία χτυπά κόκκινο, οι υπηρεσίες είναι ατελείωτες.
Πρωτοφανή εκμετάλλευση των φαντάρων σε συνδυασμό με τις άγριες περικοπές δημιουργούν ένα περιβάλλον χακί αθλιότητας.
Νερό δεν υπάρχει στα περισσότερα στρατόπεδα, ενώ ο Στρατός δεν προσφέρει ούτε ένα πιάτο αξιοπρεπές φαγητό.
Και όμως λεφτά υπάρχουν: πάνε στο ΝΑΤΟ, σε εξοπλισμούς, σε επικίνδυνες ασκήσεις με πραγματικά πυρά.
Δείτε τι καταγγέλλουν οι συνάδελφοι φαντάροι: 
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕΤΑΤΑΞΕΩΝ ΑΝΕΥ ΛΟΓΟΥ
Θέλω να καταγγείλω το συμβάν που που έχει λάβει χώρο στον Έβρο τις τελευταίες μέρες.(πιθανόν να έχει γίνει και σε άλλα μέρη της Ελλάδος, δεν το γνωρίζω.)
Είμαι στρατιώτης τους τελευταίους 2 μήνες και έχω αλλάξει 3 στρατόπεδα και μάλιστα από το σώμα όπου είχα καταταγεί με μετατάξανε (εν μία νυκτί) σε άλλο σώμα σε στρατόπεδο όπου οι εγκαταστάσεις δεν επαρκούν για να φιλοξενήσουν τον αριθμό των 100+ στρατιωτών.
Είμαστε 18-20 άτομα σε κάθε θάλαμο 24 τετραγωνικών με 6 φοριαμούς και πράγματα πεταγμένα παντού στην προσπάθειά μας κάπως να τα βολέψουμε.
Το φαγητό είναι με το σταγονόμετρο καθώς το στρατόπεδο είναι υπερπλήρης.
Σίγουρα κάποιος φταίει και θα έπρεπε τουλάχιστον να πάρει την ευθύνη και να δώσει μια κάποια εξήγηση.
Ζήτησα να επιστρέψω στην μονάδα μου και η απάντηση ήταν πως δεν γίνετε.
Σε μια μονάδα πολύ δύσκολη όπου έδωσα την ψυχή μου και έγινε σπίτι μου προσπαθώντας να βοηθήσω τον κάθε έναν συνάδερφο ξεχωριστά καθώς
Αυτό που έμαθα στην μέχρι τώρα θητεία μου είναι να βοηθάω τον διπλανό μου χωρίς να με νοιάζει το χρώμα του, η θρησκεία του ή τι γλώσσα μιλάει.
Οι συνάδελφοί μου, ή μάλλον καλύτερα τα αδέρφια μου, αυτήν την στιγμή κάνουν 14 ώρες υπηρεσία κάθε μέρα λόγο της απουσίας των όσων φύγαμε.
Ξέρω πολύ καλά πως δεν θα αλλάξει κάτι καθότι Ελληνικό δημόσιο υπό τον μανδύα του στρατού, όμως έχω μάθει στην ζωή μου να στηρίζω τον λόγο μου με την ζωή μου και το αντίστροφο, να δέχομαι απόλυτα κάθε αποτέλεσμα πράξης ή λόγου μου.
θα προτιμούσα να κάνω την υπόλοιπη θητεία μου σε κάποιο φυλάκιο στα σύνορα προσφέροντας ουσιαστικά ότι έχω παρά να μείνω εκεί όπου άνευ λόγου και αιτίας με στείλανε.
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ – Ενωθείτε Μαζί μας

στο ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
Μόνο Διεκδικώντας συλλογικά και αποφασιστικά μπορούμε να βελτιώσουμε την κατάσταση και την χακί καθημερινότητα.
Συνάδελφοι, έχουμε Δικαιώματα ως Πολίτες με Στολή και Αγωνιζόμαστε για αυτά.
Μόνο με κίνημα Μέσα και Έξω από τον Στρατό, με το ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ και τη συμβολή της ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ μπορούμε να σταθούμε με Αξιοπρέπεια απέναντι σε κράτος, κυβέρνηση, Στρατό και στρατιωτικό κατεστημένο.
Να φτιάξουμε ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΦΑΝΤΑΡΩΝ-ΝΑΥΤΩΝ-ΣΜΗΝΙΤΩΝ σε όλα τα στρατόπεδα, τις μονάδες της Πολεμικής Αεροπορίας και τα πλοία του Π.Ν.
Να βγούμε μαζικά στην Αναφορά Παραπονούμενοι, να δημοσιοποιήσουμε την Αυθαιρεσία και το Παράλογο του Στρατού.
Να σταθούμε ενωμένοι και μαχητικά απέναντι στον πόλεμο και τον φασισμό, εθνικισμό, το ρατσισμό και το σεξισμό, στην κυβερνητική πολεμοκαπηλεία και τους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς που φέρνουν την καταστροφή και την προσφυγιά, πόνο και αίμα!
ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΑΜΕ-ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΤΕΛΛΟΥΜΕ
για Ελληνική Ολιγαρχία-ΝΑΤΟ-ΗΠΑ-ΕΕ
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου