Τρίτη 26 Μαΐου 2020

Η αληθινή πλευρά της ΕΛΔΥΚ: τι σημαίνει για Φαντάρους, Βύσματα και Στρατιωτικούς!


τάζοντας Τιμητικές 
και δίνοντας Φυλακές 
στους φαντάρους
οι Στρατιωτικοί 
των διπλών μισθών 
και των Προνομίων
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Η αληθινή πλευρά της ΕΛΔΥΚ
Ήμουν στρατιώτης και υπηρετούσα για 6 μήνες την θητεία μου σε ένα από τα πιο βυσματικά στρατόπεδα της ΕΛΔΥΚ.
Συγκεκριμένα ξέρουμε όλοι για πιο.
Θα ήθελα να μιλήσω για την αλήθεια που υπάρχει γενικότερα εκεί ότι όλα είναι για τα μάτια του κόσμου, για "το φαίνεστε".
Τα υψηλόβαθμα στελέχη το μόνο που κοιτούσαν όσο ήμουν εκεί ήταν να χώνουν κόσμο σε αγγαρείες και δουλειές, να σε μειώνουν και να σε κάνουν να νιώθεις αναλώσιμος.
Προσωπική μου εμπειρία η καθημερινή δουλειά στο να βάφω το στρατόπεδο, να κόβω χόρτα, να φτιάχνω ότι είναι χαλασμένο και το ευχαριστώ αντί για τιμητική που ήταν αναμενόμενη για το 6 μηνο χώσιμο που έφαγα ήταν ένα σωρό μέρες φυλακή για ανούσιους λόγους, μόνο για παραδειγματισμό, ώστε να μην ακολουθήσουν οι υπόλοιποι τα ασήμαντα που μεγάλο στελέχη και άνθρωποι με μίσος έκαναν σοβαρά.
Θέλω να εκφράσω την απογοήτευση μου και την πλήρη αδικία που νιώθω τώρα που τελείωσα την θητεία γιατί έβγαλα δουλειά που ήταν υποχρέωση των στελεχών μόνος μου και παρόλο που το έκανα με την θέληση μου και παρόλο που μικρό-στελέχη που βοηθούσα, ήθελαν να βοηθήσουν και να δώσουν κάποιες μέρες τιμητικές, τα υψηλόβαθμα στελέχη δεν το επέτρεψαν και εκτός αυτού τσακώθηκαν και με τα μικρό-στελέχη που θέλανε να προσφέρουν.
Αυτά είναι τα παράπονα μου γιατί δεν υπήρχε ανταμοιβή παρά μόνο άσχημη συμπεριφορά, κακή διαχείριση κάποιον λαθών που προβλήθηκαν και μηδενική κατανόηση προς παιδιά σαν εμένα που εθελοντικά κάνανε την θητεία τους και δουλειές στην Κύπρο.
Καμιά άδεια, καμία βοήθεια και ιδιαίτερα κανένα ίχνος ανθρωπιάς και επιβράβευσης σε έναν στρατιώτη που είχε να δει μήνες την οικογένεια του. Επίσης, να προσθέσω Ανώτερος Αξιωματικός ο οποίος, επειδή έχουν ακουστεί πολλά για την ΕΛΔΥΚ από πολλούς παλιούς αδικημένους σαν εμένα, μοιράζει πλέον τιμητικές και αφήνει την Δ ΕΣΣΟ ελεύθερους να ζήσουν και λίγο την Κύπρο.
Κάτι που δεν κάναμε εμείς στον ίδιο βαθμό.
Ελδυκ σημαίνει για τους στρατιωτικούς διπλός μισθός, άπειρα προνόμια, δωρεάν μεταφορές, τσιγάρα και επίσης αλκοόλ, το οποίο εάν δεν ήταν αφορολόγητο θα το πλήρωναν, πολλά λεφτά και κατάχρηση εξουσίας.
Α και για τους απλούς φαντάρους σημαίνει αγγαρεία, δουλειά, καταπίεση, ψυχολογική πίεση, μηδέν κατανόηση, υπηρεσίες δίχως έλεος.
Και όλα αυτά με αμοιβή 270 ευρώ που δεν φτάνουν ούτε για τα εισιτήρια των αδειών τους προς την Ελλάδα 

Μόνο τα βύσματα περνάνε καλά στην Κύπρο.
Αυτοί που έχουν ανθρώπους από μέσα, οι οποίοι θα τους κάνουν ή δεκανέα ή σε κάποιο γραφείο ή στην λούφα όλη μέρα!
Μην εμπιστεύεστε κανέναν.
Μόνο εκμετάλλευση στο να γίνεστε υπηρέτες σε ότι αυτοί βαριούνται να κάνουν ενώ είναι δουλειά τους !
Ειρωνεία και "δηθενιά" μόνο.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ


ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437 

diktiospartakos.blogspot.com 

diktiospartakos@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου