Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2021

Η εμπειρία μου στον στρατό-Αισθάνομαι οργή και μια ατελείωτη αηδία

Πρόκειται για μια επιστολή καταγγελίας βουτηγμένη στην οργή και στην αγανάκτηση.
Που αναδεικνύει την πραγματική ουσία της Υποχρεωτικής Στρατιωτικής Θητείας.
Εργασιακή Εκμετάλλευση-Εργασιακή Εκμετάλλευση-Εργασιακή Εκμετάλλευση 
Η εμπειρία μου στον στρατό
Για αρχή με αυτό το κείμενο ελπίζω να παροτρύνω έστω και έναν να μην παραδώσει ούτε δευτερόλεπτο της ζωής του στον ελληνικό στρατό! Πέρσι, σαν σήμερα, παρουσιάστηκα να κάνω την θητεία μου. 
Ένα χρόνο αργότερα και περίπου τρεις μήνες με ταυτότητα δεν έχω καθόλου ανάμεικτα συναισθήματα! 
Αισθάνομαι οργή και μια ατελείωτη αηδία κάθε φορά που σκέφτομαι τι έζησα εκεί μέσα! 
Σε 9 μήνες με μηδενική ουσιώδες εκπαίδευση σε κάτι σχετικό με στρατό, έμαθα να σφουγγαρίζω, να σκουπίζω κλπ κλπ.
Ήμουν η παραμάνα των μονιμάδων….
Ναι αυτών των απαίδευτων, αμόρφωτων κατά πλειοψηφία, αν και δεν έχει σημασία η μόρφωση, όλοι είναι το ίδιο, είτε έχεις βγάλει πανεπιστήμιο είτε γυμνάσιο, σημασία έχει η παιδεία και εκεί μέσα -όχι όλοι, μην γίνομαι υπερβολικός- η πλειοψηφία τουλάχιστον έχουν μηδαμινή παιδεία.
Και αντιμετωπίζουν τον μέσο φαντάρο με ίσως λίγο καλύτερη συμπεριφορά από ένα αδέσποτο. 
Το χειρότερο είναι ότι επί εννιά μήνες υπήρχε η απαίτηση του να κάνω πράγματα τα οποία υπάγονται στον τομέα ευθύνης του εκάστοτε μόνιμου, για τα οποία αυτός πληρώνεται, ενώ εγώ όχι και η εργασία μου ήταν εκτός από απλήρωτη περίπου 16ωρη.
Ένα 8ωρο το πρωί και άλλο ένα η υπηρεσία μου, είτε πύλη είτε οτιδήποτε άλλο. 
Αυτό το αστείο που λέγεται στον στρατό ότι είναι οι τελευταίες διακοπές του άντρα μόνο κάποιος με iq αμοιβάδας μπορεί να το πιστέψει γιατί διακοπές που να ξυπνάω 6.00 το πρωί να κάνω σχεδόν ποτέ πάνω από 6ωρο ύπνο, να τρώω μόνο κακό φαΐ, να πίνω κακό καφέ, να είμαι μακριά από το σπίτι μου και να έχω και τον Χ/Ψ να με ζαλίζει γιατί δεν ξύπνησε καλά ή αντιμετωπίζει προβλήματα στην ερωτική του ζωή ή το οτιδήποτε άλλο του συμβαίνει στην ζωή του, μόνο διακοπές δεν είναι. 
Γενικά η αντίληψη ότι στον στρατό είμαι υποχρεωμένος να δουλεύω απλήρωτος υπερωρίες κάνοντας την εργασία ανθρώπων οι οποίοι πληρώνονται και με το παραπάνω για να δίνουν εντολές και να μην κάνουν τίποτα είναι το λιγότερο το κοινωνικό στίγμα εν έτη 2021 του δεν πήγα στρατό που είναι χειρότερο από κάνω ναρκωτικά είναι απαράδεκτο! Ένα χρόνο αργότερα εντέλει μετανιώνω που πέταξα έτσι άσκοπα εντελώς 9 μήνες από την ζωή μου μαθαίνοντας ΤΙΠΟΤΑ, κάνοντας δουλειές Υπηράτη, γιατί το ελληνικό κράτος δεν θέλει να βάλει προσωπικό καθαριότητας σε δημόσια κτήρια και γιατί δεν θέλει να βάλει παραπάνω προσωπικό για να κάνει σκοπιές, εργασίες συντήρησης κλπ κλπ
Επειδή έχει εμάς τους απλήρωτους φαντάρους να τα κάνουμε όλα τζάμπα για εγκαταστάσεις, καθαριότητα, ζέστη κλπ δεν σχολιάζω τίποτα.
Εντάξει Ελλάδα ζούμε, εδώ στα σχολεία και στα νοσοκομεία η κατάσταση είναι τραγική, στα στρατόπεδα θα ήταν διαφορετική; 
Συνοψίζοντας στους προσκόπους σε μια 10μερη κατασκήνωση έμαθα για διαβίωση στο ύπαιθρο, να μαγειρεύω σε φωτιά, άναμα φωτιάς, περιποίηση τραύματος, προσανατολισμό και άλλες αρκετές δεξιότητες που δεν είναι επί του παρόντος να αναλύσω.
Στον στρατό έμαθα να καθαρίζω, να κάνω υπομονή για να μην δείρω τον κάθε κομπλεξικό τενεκέ που με ζάλιζε στις 7 ώρα το πρωί και είχε απαιτήσεις από εμένα, λες και με κόβει κανένα βαρβάτο μηνιάτικο η του χρωστάω τίποτα!
Τελειώνοντας στον στρατό ναι γνώρισα παιδιά που περάσαμε μαζί πέντε δέκα καταστάσεις, κρατήσαμε σχέσεις και φιλία, γνώρισα και κάποιους μόνιμους που ήταν ψυχούλες, έδωσαν και πήραν σεβασμό και κατανόηση αλλά είναι κρίμα για αυτούς τους ανθρώπους που η πλειοψηφία των συναδέλφων τους είναι ρεμπεσκέδες τεμπελχανάδες με μηδαμινή παιδεία και αμαυρώνουν το επάγγελμα τους! 
Εάν κάποτε κάνω γιο δυο πράγματα θα του επιβάλω στην ζωή του το ένα είναι να πάει στους προσκόπους το άλλο να Αγωνιστεί στον Στρατό, να μην κάνει Υπομονή και να μην τους επιτρέψει να τον Προσβάλουν !

Εμείς καλούμε τους συνφάνταρους να Αγωνιστούν.
Να βγουν Παραπονούμενοι.
Καλούμε τους γονείς να παρέμβουν.
Μόνο με Κίνημα Μέσα και Έξω από τον Στρατό μπορούμε να υπερασπίσουμε τα Δικαιώματα μας.
Επιτροπή Αλληλεγγύης Στρατευμένων
Δίκτυο Ελεύθερων φαντάρων Σπάρτακος
Τηλ: 6932 955437
http://diktiospartakos.blogspot.com
diktiospartakos@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου