Σάββατο 10 Ιουνίου 2023

126 ΤΕ Μυτιλήνη: Ανώτερος Αξιωματικός βρίζει τους φαντάρους ως άχρηστους και άνανδρους!

ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Τρίτη 6 Ιουνίου είχαν πάει στρατιώτες για βασική εκπαίδευση για βολές από μονάδες 296 ΜΚ/ΤΕ και 126 ΤΕ.
Ανώτερος Αξιωματικός και του 126 ΤΕ αποκάλεσε όσους δεν πιάσανε τα στάνταρ επιτυχίας που επιθυμούσε ως "Άχρηστους" και εκτίμησε ότι "δεν κάνουνε για τίποτα".

ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Ενώ είμαι στρατιώτης νεοσύλλεκτος στην μονάδα του 296 ΜΚ/ΤΕ.
Κάνουμε βασική εκπαίδευση στην 126 ΤΕ και ενώ πήγαμε για βολές εγώ και άλλοι νεοσύλλεκτοι στρατιώτες δεν επιτύχαμε στις βολές.
Ανώτερος Αξιωματικός του 126 ΤΕ μας αποκάλεσε "άχρηστους και άνανδρους".
Εγώ προσωπικά δεν έχω όρεξη να συνεχίσω την θητεία μου

Επιβεβαιώνει το ΓΕΣ αυτές τις καταγγελίες;
Πως στέκεται ο διοικητής της ΑΣΔΕΝ, ο Στρατηγός και ο Ταξίαρχος απέναντι σε αυτόν τον υβριστή Ανώτερο Αξιωματικό;
Μας παίρνουν Υποχρεωτικά στον Στρατό για να μας μετατρέψουν σε Δούλους και Αναλώσιμους για να εξασφαλίσουν τα συμφέροντα των πλουσίων...
Και μας βρίζουν γιατί Ειρηνικοί πολίτες αποτυγχάνουμε να γίνουν Ένστολοι Δολοφόνοι που αστόχαστα θα εκτελούμε τις όποιες διαταγές τους.
ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.
  Συνάδελφοι, ενισχύστε την αγωνιστική προσπάθεια του ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ.
Μόνο με κίνημα Μέσα και Έξω από τον Στρατό μπορούμε να Υπερασπίσουμε τα Δικαιώματα του Φαντάρου Πολίτη με Στολή, να σταθούμε ενάντια στον πόλεμο και τον εθνικισμό, τον ρατσισμό και φασισμό, τις ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ.
 ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ

ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437 
diktiospartakos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου