Παρασκευή 31 Μαΐου 2024

Στρατονόμοι ΣΓ υπουργού: Χώσιμο, Βυσματοκρατία και περίεργες Μεταθέσεις!

ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Θέλω να σας μεταφέρω την δυσαρέσκεια μου που υπηρετώ στο ΣΓ του Υπουργού Άμυνας.
Η ομάδα στρατονόμων αποτελείται από έξι (6) Άτομα όπου έχουμε χωριστεί τρία (3) άτομα πρωί και τρία (3) άτομα το απόγευμα. 
Κι ερχόμαστε κάθε μέρα μέσα χωρίς κανένα ρεπό και με λίγη ώρα διάλειμμα μετά από "πολλά παρακάλια".
Το ωράριο μας είναι 6.00 το πρωί με 22.00 το βράδυ. 
Τα σαββατοκύριακα -πάλι καλά- μερικές ημέρες ερχόμαστε μόνο πρωί και το μεσημέρι φεύγουμε, αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις που το απόγευμα μας φωνάζουνε μέσα για 2-3 ώρες. 
Δεν είναι κατάσταση αυτή.
Κοντεύουμε να λιποθυμήσουμε αλλά κανείς δεν ενδιαφέρεται.

Μην ξεχνάτε ότι είναι Υπουργείο και για να έρθει κάποιος εδώ κάποια γνωριμία θα έχει.
Όμως υπάρχει θέμα με Αξιωματικούς.
Απ' ότι έχω καταλάβει το λίγο καιρό που είμαι εδώ υπάρχει μία κόντρα και δεν ξέρω ποιος το δημιουργεί. 
Δε μου πέφτει λόγος να μάθω τι γίνεται αλλά έχω καταλάβει ότι δεν πάει καλά κάτι εδώ μέσα .

Η Υπηρεσία μου είναι στην πύλη.
Και γενικά ακούω από διάφορα άτομα την δυσαρέσκειά τους για τις εργασιακές συνθήκες που επικρατούν εδώ . 
Ακούω για άτομα που θέλουν να αποδεσμευτούν και δεν μπορούν να Βρουν αντικαταστάτες γιατί έχουνε μάθει το τι γίνεται εδώ . 
Όπως κι εμένα με ρωτήσανε να βρω στρατονόμο αλλά δεν θέλω να βλάψω κανέναν.

Επιβεβαιώνει το ΓΕΣ αυτές τις καταγγελίες;
Ένα κείμενο που περιγράφει "χύμα" τη βυσματοκρατία που επικρατεί.
Το χώσιμο ακόμη και των "φτιαγμένων".
Που αποκαλύπτει περίεργες μεθόδους μετακίνησης Στρατονόμων.
Τι έχει να μας απαντήσει το ΓΕΣ και η διοίκηση της Στρατονομίας;

Σε κάθε περίπτωση καλούμε τους συναδέλφους να μείνουν μακριά από την Στρατονομία.

 ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ

ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437

diktiospartakos.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου