Σάββατο 27 Ιουνίου 2026

Ο Α/ΓΕΕΘΑ Χούπης γιατί φοράει πράσινο μπερέ ενώ δεν τον δικαιούται;

Ο Α/ΓΕΕΘΑ Χούπης γιατί φοράει πράσινο μπερέ ενώ δεν τον δικαιούται;

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Είμαι υπαξιωματικός των Ειδικών Δυνάμεων με 18 χρόνια υπηρεσίας. Πρόσφατα για λόγους υγείας αποδόθηκα στο Όπλο μου (Πεζικό) και μετατέθηκα σε Μονάδα του Πεζικού. 
Εγώ όμως συνέχισα να φοράω τον πράσινο μπερέ όπως ορίζουν οι διαταγές ακόμα και στη νέα Μονάδα μου. 
Ο Διοικητής όμως δεν πήρε με καλό μάτι αυτό και με διέταξε να μην τον φοράω δήθεν για λόγους ομοιομορφίας. 
Όταν του παρουσίασα το έγγραφο με το οποίο όσοι έχουν πάνω από 18 χρόνια υπηρεσίας στις Ειδικές Δυνάμεις μπορούν να φοράνε τον πράσινο μπερέ ακόμα κι αν είναι εκτός, μου είπε 
"Δε με ενδιαφέρουν αυτά, εδώ είναι Μονάδα Πεζικού, αν ήθελες πράσινο μπερέ να έμενες στις καταδρομές."

Όταν του είπα ότι ο Α/ΓΕΕΘΑ έχει υπηρετήσει 5 χρόνια στις Ειδικές Δυνάμεις αλλά φοράει κανονικά τον πράσινο μπερέ, μου είπε ειρωνικά "'όταν έρθει επίσκεψη να του το κάνεις παράπονα, τώρα θα κάνεις αυτό που σε διατάζω εγώ.''

Ποιος δικαιούται τελικά να φοράει πράσινο μπερέ;
Ο υπαξιωματικούλης των 18 χρόνων υπηρεσίας ή ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ των 5 χρόνων υπηρεσίας σε Μονάδες Ειδικών Δυνάμεων σύμφωνα με τις διαταγές που οι ίδιοι βγάζουν;

Τι δουλειά έχει ένας νέος άνθρωπος να μπλέξει με τον Στρατό, το Γκέτο αυτό της Απανθρωπιάς και του Ρουσφετιού;
Μονόδρομος η Παραίτηση.

ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
diktiospartakos@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου