Σε κάθε επίσκεψη Υψηλόβαθμου Αξιωματικού της 12 Μεραρχίας αντί να ακούγονται τα προβλήματα του προσωπικού, επικρατεί κλίμα πίεσης και φόβου.
Από την Πύλη μέχρι το εσωτερικό των μονάδων, αναζητούνται ευθύνες παντού.
Ενώ διατυπώνονται απειλές και ύβρεις για αύξηση υπηρεσιών και εξοντωτικά μέτρα.
Το προσωπικό χρειάζεται στήριξη, δικαιοσύνη και σεβασμό, όχι εκφοβισμό.
Επιβεβαιώνει το ΓΕΣ αυτή την καταγγελία;
Τι απαντά ο Υποστράτηγος Ανδρικόπουλος, Διοικητής της 12ης Μεραρχίας;
Αυτός είναι ο νέος Στρατός του Δένδια.
Ποια Μέριμνα για το Προσωπικό και βελτιώσεις της καθημερινότητας;
Πολεμική Προετοιμασία σε ακραίο βαθμό και εμπλοκή των Ενόπλων Δυνάμεων σε βρώμικους πολέμου των Αμερικανών και του Ισραήλ.
Απαραίτητος όρος η Υποταγή και η Πειθάρχηση του Προσωπικού.
Μέσω της Βυσματοκρατία και του άθλιου πελατειακού κράτους, οι Απειλές και η Τρομοκρατία.
Απάντηση μας το Αντιπολεμικό Κίνημα μέσα και έξω από τον Στρατό, για την Υπεράσπιση των Δικαιωμάτων του Φαντάρου Πολίτη με Στολή και το Μπλοκάρισμα της Πολεμικής Μηχανής.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
diktiospartakos@hotmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου