Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

80 ΑΔΤΕ: Αρνήθηκαν ιατρική φροντίδα σε φαντάρο με θερμοπληξία και σοβαρό πρόβλημα στο γόνατο, ενώ τον φωτογράφησαν παράνομα διακινώντας τις φωτογραφίες;

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Καταγγέλλω δημόσια και αρμοδίως τη διοίκηση της μονάδας μου (καθώς και του φυλακίου) στην Κω για σοβαρές, επαναλαμβανόμενες παραβιάσεις των στρατιωτικών κανονισμών, του Συντάγματος και του Ποινικού Κώδικα, οι οποίες θέτουν σε άμεσο κίνδυνο τη σωματική και ψυχική μου υγεία.
Συγκεκριμένα:
Άρνηση ιατρικής φροντίδας (Περιστατικό με γόνατο)
Την Παρασκευή 19/06 αιτήθηκα επίσημα να επισκεφθώ τον γιατρό της μονάδας (ΣΤΕΠ) λόγω έντονων ενοχλήσεων και πόνου στο γόνατο. 
Η απάντηση των υπευθύνων ήταν αρνητική, παραπέμποντάς με για τη Δευτέρα 22/06. 
Παρά την κατάσταση της υγείας μου, την ίδια ημέρα και καθ' όλο το Σαββατοκύριακο, με ανάγκασαν να εκτελέσω βαριές υπηρεσίες που απαιτούν παρατεταμένη ορθοστασία και κίνηση (υπηρεσία πύλης, περίπολο και φυλάκιο), επιδεινώνοντας την κατάστασή μου.

Έκθεση σε κίνδυνο ζωής (Περιστατικό Θερμοπληξίας)
Ενώ βρισκόμουν σε υπηρεσία σε φυλάκιο, παρουσίασα έντονα συμπτώματα θερμοπληξίας (σοβαρή ζάλη, έντονο πονοκέφαλο, κάψιμο στα μάτια και αδυναμία). 
Όταν αιτήθηκα άμεση διακομιδή στο ΣΤΕΠ/Νοσοκομείο, η απάντηση στελέχους ήταν η εξής απάνθρωπη και εγκληματική φράση: 
«Και να πεθάνεις τώρα, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Ρίξε νερό στα μούτρα σου».

Παράνομη Φωτογράφιση και Διακίνηση σε Ομαδική Συνομιλία
Λόγω της εξάντλησης και της ζάλης από τη θερμοπληξία, κατέφυγα στον θάλαμο και ξάπλωσα στο πάτωμα πάνω στο λουκάνικό μου, αδυνατώντας να σταθώ όρθιος. 
Στέλεχος της μονάδας, αντί να μου προσφέρει πρώτες βοήθειες, επέλεξε να με φωτογραφίσει κρυφά και παράνομα. 
Η φωτογραφία αυτή διακινήθηκε και δημοσιοποιήθηκε παράνομα σε ομαδική συνομιλία (chat) στελεχών (παραβίαση Ν. 4624/2019 και GDPR) [GDPR].

Σωματική Εξόντωση με 14 Ώρες Υπηρεσίας, Στέρηση Φαγητού και Καψόνια:
Παρόλο που η διοίκηση γνώριζε την κατάσταση της υγείας μου, με ανάγκασαν να εκτελέσω βραδινή υπηρεσία, όπου λόγω της οργανικής αδυναμίας από τη θερμοπληξία έκλεισα τα μάτια μου και με έβγαλαν εκ νέου αναφερόμενο. 
Η σωματική εξόντωση συνεχίζεται εκδικητικά με ένα απάνθρωπο πρόγραμμα σπαστών υπηρεσιών που αγγίζει τις 14 ώρες μέσα σε μία ημέρα: 
Εκτέλεσα υπηρεσία 04:00 - 06:00 το πρωί, εν συνεχεία 12:00 - 18:00 το μεσημέρι ως θαλαμοφύλακας (χωρίς να μου επιτραπεί ή να μου εξασφαλιστεί μεσημεριανό φαγητό λόγω της υπηρεσίας), ακολουθεί υπηρεσία βραδινής λάντζας και τέλος νέα υπηρεσία 22:00 - 00:00 το βράδυ. 
Το πρόγραμμα αυτό παραβιάζει κάθε κανονισμό περί υποχρεωτικής 8ωρης ανάπαυσης και σίτισης των στρατιωτών και γίνεται εσκεμμένα για να με οδηγήσει σε νέα κατάρρευση.

Ψυχολογικός Εκβιασμός από τη Διοίκηση:
Ο Διοικητής της μονάδας με κάλεσε στο γραφείο του, μου επέδειξε επιδεκτικά τη συγκεκριμένη φωτογραφία από την ομαδική συνομιλία ασκώντας μου ψυχολογική πίεση, και στη συνέχεια με παρέπεμψε σε στρατιωτικό ψυχολόγο, επιχειρώντας να παρουσιάσει την οργανική μου εξάντληση ως δικό μου ψυχολογικό πρόβλημα, προκειμένου να καλύψει τις ευθύνες της μονάδας.

Επιβεβαιώνει το ΓΕΣ αυτή την καταγγελία;
Θα κάνουν σοβαρή έρευνα ο Ταξίαρχος και ο Στρατηγός;
Αυτή είναι η νέα θητεία του ΥΕΘΑ Δένδια;
Άρνηση Ιατρικής Φροντίδας σε ασθενή φαντάρο, παράνομη καταγραφή και διακίνηση φωτογραφιών;
Η ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑ σε όλο της το μεγαλείο.

Καταγγέλλουμε δημόσια και απαιτούμε την παρέμβαση της Ιεραρχίας.
 Απάντηση μας το Αντιπολεμικό Κίνημα μέσα και έξω από τον Στρατό, για την Υπεράσπιση των Δικαιωμάτων του Φαντάρου Πολίτη με Στολή και το Μπλοκάρισμα της Πολεμικής Μηχανής.
  ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437

diktiospartakos@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου