Μηχανικός μέλος του Σωματείου Μισθωτών Τεχνικών, μετά από κάλεσμα της ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΟΡΩΣΩΝ, επισκέφτηκε σπίτια γειτόνων προκειμένου να διαπιστώσει τις συνέπειες από την κατασκευή του κολοσσιαίου έργου της ΔΕΗ. Ενός κτιρίου τέρατος 26 μέτρων ύψους , κατασκευασμένου σε τρία οικοδομικά τετράγωνα, που θα μεταφερθούν τα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ και θα λειτουργήσει MALL.
Ο Μηχανικός διέγνωσε τις όποιες βλάβες και παράλληλα άκουσε τους κατοίκους να του περιγράφουν τους συνεχείς τρανταγμούς, την αίσθηση ότι γίνεται διαρκώς σεισμός καθώς τρίζουν τα πάντα όσο συνεχίζονται οι εργασίες.
Αρνητικές συνέπειες όχι μόνο για τα κτίρια, αλλά και στην Ψυχολογική κατάσταση των κατοίκων του Ελληνορώσων που διαμένουν σε γειτονικές με το έργο κατοικίες.
Αίσθηση προκάλεσε η περιγραφή του πολύ δυνατού θορύβου που ακούστηκε πριν λίγες μέρες από το σκάμμα του έργου της ΔΕΗ και έκανε τους γείτονες να πεταχτούν από τα σπίτια τους, αναρωτώμενοι τι είδους έκρηξη είχε γίνει.
Ένα περιστατικό που αρνήθηκαν οι υπεύθυνοι του έργου σε συνομιλία τους με μέλη της ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΟΡΩΣΩΝ ότι σημειώθηκε ή ότι έχει σχέση με τη ΔΕΗ .
Σε κάθε περίπτωση οι δικαιολογίες του εργολάβου του έργου της ΔΕΗ δεν πείθουν κανέναν.
Οι γείτονες πήραν απόφαση στην τελευταία συνέλευση τους να συνεχίσουν να αμφισβητούν την κατασκευή του τερατουργήματος της ΔΕΗ και επιδιώκουν την συνένωση του αγώνα τους σε ευρύτερο επίπεδο με αγωνιστές και συλλογικότητες που υπερασπίζουν το δικαίωμα στο Πράσινο και το Οξυγόνο, τα οποία μας στερούν η κυβέρνηση, το Υπουργείο Άμυνας και επιχειρηματικά συμφέροντα.
Η ανάπτυξη τους φέρνει κέρδη σε αυτούς, αλλά τσιμέντο, καυσαέριο, καταστροφή του περιβάλλοντος σε εμάς και τα παιδιά μας.
ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΑ ΑΝΕΝΕΡΓΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΕΎΘΕΡΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΧΩΡΟ ΠΡΑΣΙΝΟΥ.
Δε θα επιτρέψουμε στη ΔΕΗ που κερδοσκοπεί με την πανάκριβη ενέργεια παράγοντας κέρδη στα golden boy και τους μετόχους της, να καταστρέψει το Ελληνορώσων και να επιβαρύνει δραματικά τις ζωές μας.
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ, ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΣΙΜΕΝΤΟΠΟΙΗΣΗ.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΟΡΩΣΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου