Slider





Δευτέρα, 4 Ιουνίου 2018

Με τα αεροσκάφη P-3B Orion το Ελληνικό κράτος αναβαθμίζει το ρόλο ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΑ στη Μεσόγειο!

ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
ΕΝΔΟΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ-ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ
"Να κλέψεις ξέρεις; Να κρύψεις;"...
Με αυτό τον τρόπο ο λαός μας περιγράφει την αξία της παραπλάνησης...
Και είναι μια χαρακτηριστική περίπτωση παραπλάνησης του λαού μας ο πανάκριβος εκσυγχρονισμός των αμερικανικών αεροσκαφών P-3B Orion της επανιδρυθείσας Διοίκησης Αεροπορίας Ναυτικού, υπό την οποία θα τεθούν η 1η και η 2η Μοίρα Ελικοπτέρων του Πολεμικού Ναυτικού με τα Agusta Bell 212 και τα S-70 Aegean Hawk Sikorsky.
Ένας εκσυγχρονισμός που έγινε με πρόσχημα την άμυνα της χώρας και τη διασφάλιση της εδαφικής ακεραιότητας αλλά στην πραγματικότητα εξυπηρετεί τις ανάγκες του ΕΠΕΚΤΑΤΙΣΜΟΥ στην Ανατολική Μεσόγειο και την αναβάθμιση του ρόλου ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΑ καθώς ο ελληνικός στόλος επανακτά τον αεροπορικό του βραχίονα με χώρο δράσης τη Μεσόγειο!
Είναι αποκαλυπτικές οι πληροφορίες που διακινούν τα μιλιταριστικά σάιτ προκειμένου να προπαγανδίσουν τις επιθετικές αυτές επιλογές της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, όπου η εξυπηρέτηση των δογμάτων Πολέμου-Καταστολής εντάσσονται στους σχεδιασμούς του ΝΑΤΟ, στην προνομιακή σχέση με τις ΗΠΑ και τους Άξονες του Πολέμου μεταξύ των κρατών Ελλάδας-Ισραήλ-Αιγύπτου-Κύπρου. 
Αποδεικνύοντας ότι οι πολεμικοί σχεδιασμοί που εκφράζει η κυβέρνηση Τσίπρα-Καμμένου δεν απαντούν στην συγκυρία του ελληνοτουρκικού ανταγωνισμού, αλλά πάνε πολύ πιο πίσω, στο 2012, περίοδο που πραγματοποιήθηκε το ταξίδι του ηγέτη του ΣΥΡΙΖΑ στις ΗΠΑ, ενώ το 2015 έχουμε την εμμονή του ΥΕΘΑ Π.Καμμένου να επιβάλλει τον εκσυγχρονισμό των αμερικανικών αεροσκαφών. Αδιαφορώντας για τον εργαζόμενο λαό μας που μαστίζεται από τα Μνημόνια, αλλά και για τις αντιδράσεις του ευρωπαϊκού ιμπεριαλισμού...  


ΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΟRΙΟΝ ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ

Διαβάζουμε λοιπόν:

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των επιτελών του Ελληνικού Πενταγώνου, με αυτήν την "επιστροφή" στο "οπλοστάσιο" του ελληνικού στόλου, ο οποίος εκτείνεται από το Ιόνιο και το Αιγαίο μέχρι τις εσχατιές της Κεντρικής και Ανατολικής Μεσογείου, "θα προσδώσει το αναγκαίο στρατηγικό βάθος στις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις για την επίτευξη επιδιώξεων και στόχων για μια ασφαλή, σταθερή και ευημερούσα περιοχή" ανέφεραν χαρακτηριστικά στο OnAlert.

Αυτό θα επιτευχθεί μέσα από την υλοποίηση συγκεκριμένων έργων. Καταρχήν της ενίσχυσης της θαλάσσιας επίγνωσης και της αεροναυτικής επιτήρησης σε εθνικό πλαίσιο. "Άρα για εθνικούς λόγους έχεις έγκυρη ενημέρωση και πληροφόρηση." σημείωναν με νόημα. Επιπλέον της ενίσχυσης της στρατηγικής συνεργασίας η οποία έχει αναπτυχθεί με τις χώρες της περιοχής και ιδιαίτερα με την Κύπρο, την Αίγυπτο και το Ισραήλ. "Διότι πλέον θα μπορούμε να συνεργαζόμαστε στον αέρα και να ανταλλάσσουμε εικόνα περιοχής." ανέφερε η ίδια πηγή ενημέρωσης. 

Και η Ελλάδα θα αποκτήσει "εικόνα περιοχής" εκει όπου υπάρχει ένα μεγάλο κενό. Στη ζώνη όπου γίνεται το λαθρεμπόριο όπλων, ναρκωτικών και η διακίνηση ανθρώπων, μεταξύ Κρήτης-Κύπρου-Ισραήλ-Αιγύπτου-Λιβυης. "Εκεί δεν εχουμε επιτήρηση. Εκει δεν έχουμε ραντάρ. Εκεί δεν βλέπουμε τίπτοτα." υπογράμμιζε στο OnAlert ο υψηλόβαθμος αξιωματούχος, τονίζοντας την ασύδοτη δραστηριότητα στα νότια της Κρήτης. "Το αεροσκάφος λοιπόν, το P-3, θα κοιτάει νότια. Εκεί θα είναι η περιοχή ευθύνης του." 

Επιπλέον θα αναβαθμιστεί η ελληνική συμβολή με την προσφορά περαιτέρω υπηρεσιών στην επιχείρηση της Συμμαχίας “SEA GUARDIAN” στη Μεσόγειο, καθώς επίσης στην επιχείρηση της ΕΕ “EUNAVFORMED SOPHIA” για την ανάσχεση της διακίνησης, όπλων, ναρκωτικών και ανθρώπων, στην κεντρική Μεσόγειο, και ειδικότερα από και προς τη Λιβύη.
Αξίζει λοιπόν να θυμηθούμε τι γράφαμε το 2016:

Ανθυποβρυχιακά αεροσκάφη Orion για τους Μεγαλοϊδεατικούς και φιλονατοϊκούς στόχους της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ

Ήρθε η Ανάπτυξη στο Υπουργείο Άμυνας και συνεχίζουν με τις πολεμικές εταιρείες των Panama papers!
Που είναι άραγε οι φιλειρηνικές δεσμεύσεις της κυβέρνησης και πιο συγκεκριμένα του ΣΥΡΙΖΑ; 
Τις θυμάται κανείς; 
Γιατί πλέον αποκαλύπτεται ότι η αστική πολιτική έχει συνέχεια και ότι απλώς εναλλάσσεται ο κυβερνητικός διαχειριστής που θα κάνει τα πάντα για να εξασφαλίσει τα γεωστρατηγικά συμφέροντα της άρχουσας τάξης. 
Έτσι λοιπόν μπορεί να μετράμε 900000 εργαζόμενους με μισθό 100 ευρώ μηνιαίως, νέες περικοπές σε μισθούς-συντάξεις και χιλιάδες απολύσεις, αλλά οι Υπουργοί Άμυνας Πάνος Καμμένος και Δημήτρης Βούτσης δίνουν συμβόλαια 550 εκατομμυρίων ευρώ στην αμερικανική βιομηχανία του θανάτου Lochkheed Martin και στην αντίστοιχη ελληνική ιδιωτική πολεμική βιομηχανία ISI Hellas για τον εκσυγχρονισμό των πανάρχαιων ανθυποβρυχιακών αεροσκαφών Orion!
Η απόφαση αυτή έχει και ένα άλλο στοιχείο πρόκλησης, αφού ταυτόχρονα αποδεικνύει πόσο αναλώσιμοι είναι και οι στρατιωτικοί. Βλέπεις, η ελληνική κυβέρνηση είναι η πρώτη που υλοποιεί την απαίτηση του ΝΑΤΟ για μείωση των λειτουργικών δαπανών των Ενόπλων Δυνάμεων. Πρόσφατα ο Γενικός Γραμματέας του ΝΑΤΟ τόνισε ότι η Ελλάδα είναι μεταξύ των κρατών που δαπανούν από τα υψηλότερα ποσοστά του ΑΕΠ για το ΝΑΤΟ και για πολεμικές δαπάνες, αλλά άσκησε δριμεία κριτική στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ για το γεγονός ότι η πλειοψηφία αυτών των χρημάτων καλύπτουν τους μισθούς των στρατιωτικών και δεν δαπανώνται για την αγορά όπλων. Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας και ο ΥΕΘΑ Πάνος Καμμένος, ως αρχηγοί των κομμάτων που συγκυβερνούν συντάχτηκαν με αυτές τις αμερικανικές υποδείξεις που αποτελούν πλέον αποφάσεις της εγκληματικής Νατοϊκής Συμμαχίας. Έτσι λοιπόν ΕΠ.ΟΠ.-υπαξιωματικοί-χαμηλόβαθμοι στρατιωτικοί θα αντικρίζουν τα ΟRΙΟΝ με τρύπιες τσέπες! 
Στο Υπουργείο Άμυνας και στο ζήτημα των εξοπλισμών δεν αλλάζει τίποτε, είτε στην κυβέρνηση είναι ΠΑΣΟΚ-ΝΔ είτε ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Βλέπεις πρέπει να ικανοποιηθούν οι στρατηγικές βλέψεις του ελληνικού κεφαλαίου. Αυτό αποκάλυψαν οι ομιλίες της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων κατά τη διάρκεια της τελετής έναρξης του εκσυγχρονισμού των ORION.
Όποιοι μιλούν «για άμυνα, για υπεράσπιση της εθνικής ανεξαρτησίας και της εδαφικής ακεραιότητας» και απαιτούν θυσίες από τον εργαζόμενο λαό μας αποδεικνύονται πολιτικοί απατεώνες, όπως όλοι οι εθνικιστές. Γιατί εδώ περιγράφεται ο πόλεμος, ο επεκτατισμός, οι επεμβάσεις, οι ιμπεριαλιστικοί στόχοι του ελληνικού κεφαλαίου, η διεκδίκηση ρόλου περιφερειακής δύναμης σε μια ζώνη με παγκόσμιο ενδιαφέρον, ο έλεγχος πηγών και δρόμων εμπορίου-ενέργειας!
Ο ΑΝΥΕΘΑ Δ.Βίτσας τονίζει «με την υλοποίηση του προγράμματος το Πολεμικό Ναυτικό αυξάνει τη μαχητική του ικανότητα τόσο στο Αιγαίο, όσο και στην Νοτιοανατολική  Μεσόγειο που αποτελεί μέγιστο στρατηγικό χώρο για την Ελλάδα». Για να τον συμπληρώσει ο ΑΓΕΝ Γιακουμάκης που αφού εντοπίσει «τον συμμαχικό έργο που θα αναλάβουν τα ΟRΙΟΝ στο πλαίσιο του ΝΑΤΟ», αναφέρεται «στην επέκταση του αεροπορικού βραχίονα του Π.Ν. πέρα από το Αιγαίο, στην ευαίσθητη και σημαντική ζώνη της Ανατολικής Μεσογείου»!    
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΛΕΕΙ ΨΕΜΑΤΑ: ΤΑ ORION ΕΧΟΥΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΡΟΛΟ ME THN AMYNΑ- ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ!
Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και η πρόσφατη απάντηση του ΥΕΘΑ Π.Καμμένου σε σχετική ερώτηση βουλευτών του ΠΑΣΟΚ. Καταρχήν, ο λαός μας υποχρεώνεται να καταβάλλει ένα τεράστιο κόστος 550 εκατομμυρίων δολαρίων για τα συγκεκριμένα πανάρχαια πολεμικά αεροσκάφη που κρίνονται απαραίτητα στη διεκδίκηση ευρύτερου οικονομικού και πολιτικού ρόλου της ελληνικής άρχουσας τάξης στην Ανατολική Μεσόγειο,  αλλά και στην ενίσχυση της σχέσης της με τον αμερικανικό και Νατοϊκό παράγοντα. Ικανοποιώντας και τους ιδιοτελείς πολιτικούς στόχους των κομμάτων εξουσίας ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ!
Ότι τα συγκεκριμένα πολεμικά αεροσκάφη εμπλέκονται στους Μεγαλοϊδεατικούς στόχους της ελληνικής άρχουσας τάξης στη Μεσόγειο αποκαλύπτει ένας καθηγητής, ο Φίλης, μέλος της νεοφιλελεύθερης-νεοσυντηρητικής δεξαμενής σκέψης, το ΙΔΙΣ, που διατηρεί σχέσεις με τον ΣΥΡΙΖΑ. «Τα συγκεκριμένα αεροσκάφη είναι άκρως απαραίτητα για τις Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας μας καθώς κάνουν περιπολίες σε μεγάλες θαλάσσιες περιοχές», τόνισε, μιλώντας στον Real Fm 97.8. «Όταν υπάρχει ζήτημα ελέγχου μεγάλων θαλάσσιων περιοχών και δεν έχουμε αυτά τα αεροσκάφη το Πολεμικό Ναυτικό θα αναγκαστεί να κινήσει φρεγάτες, που είναι πιο δαπανηρό». 
Για τα συγκεκριμένα αεροσκάφη εξάλλου υπήρξαν τεράστιες πολιτικές κωλοτούμπες του ίδιου του Πάνου Καμμένου και των ΑΝΕΛ –καθώς αρχικά είχαν με περισσή επιθετικότητα εναντιωθεί στον εκσυγχρονισμό τους! Βλέπεις, για την συγκεκριμένη πολεμική προμήθεια ελλοχεύει σοβαρή σύγκρουση συμφερόντων μεταξύ των ευρωπαϊκών και των αμερικανικών πολεμικών βιομηχανιών, σε συνδυασμό με τις ελληνικές πολεμικές επιχειρήσεις που συνδέονται μαζί τους σε ρόλο υπεργολάβου.    
Αυτοί είναι οι λόγοι εκσυγχρονισμού των P-3 Orion, αυτοί είναι οι ανταγωνισμοί και οι συγκρούσεις που εκπροσωπούνται από διαφορετικές μερίδες του επιχειρηματικού κόσμου, των ΜΜΕ και των αστικών κομμάτων εξουσίας, ζητήματα που αποκρύπτονται κάτω από τα φούμαρα περί «εθνικών αναγκών» και των απαιτήσεων της «εθνικής άμυνας». Βλέπεις, για χρόνια τα κόμματα αυτά και το στρατιωτικό κατεστημένο είχαν πετάξει εκτός υπηρεσίας τα συνεργασίας P-3 orion… που τώρα κρίνονται απαραίτητα για την «εθνική άμυνα»! 
Όμως υπάρχει και μια άλλη διάσταση στην συγκεκριμένη πολεμική προμήθεια. Ότι ανεξάρτητα ποιο κόμμα κυβερνά, ανεξάρτητα τις δεσμεύσεις του περί καταπολέμησης της Διαφθοράς και αντιμετώπισης της Διαπλοκής, τελικά, οι προμήθειες θα πάνε στους ίδιους και τους ίδιους.. Ακόμη και αν εμπλέκονται στα Panama papers!
Αυτό προκύπτει από την απάντηση που έδωσε στις 13 Μαϊου ο κ. Καμμένος σε ερώτηση βουλευτών της Δημοκρατικής συμπαράταξης.  Για την σύμβαση της Lochkheed Martin με την ΕΑΒ, που για μια ακόμη φορά παίζει τον ρόλο της κουρτίνας, που πίσω της κρύβεται ο ιδιώτης και εν προκειμένω η εταιρεία ISI Hellas στην Αθήνα, που θα αρπάξει και το μεγαλύτερο τμήμα της εργολαβίας (15%). Οι φιλοδοξίες της συγκεκριμένης ιδιωτικής πολεμικής βιομηχανίας, που εμπλέκεται ξανά σε μια προμήθεια των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων δεν σταματούν εδώ: η εν λόγω συνεργασία θα επιτρέψει στην ελληνική ιδιωτική εταιρεία ISI Hellas να διευρύνει τις προοπτικές εξαγωγής του συστήματος MIMS, η αρχική έκδοση του οποίου είχε εγκατασταθεί στα μέσα της δεκαετίας 1990 μετά από διεθνή διαγωνισμό, σε 5 αεροσκάφη Ναυτικής Συνεργασίας FokkerF-50 ME2 MP ασιατικής χώρας. 
Ουσιαστικά οι πολεμικές προμήθειες των Ενόπλων Δυνάμεων αποτελούν βατήρα για την εκτίναξη της εμπορικής δράσης των ιδιωτικών συμφερόντων στο εξωτερικό! Και χρησιμοποιούν κάθε μέσο για να αρπάξουν συμβόλαια.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ για τα Ρ3 ΟRION "Η διαδικασία αυτή βρίσκεται σε εξέλιξη και δεν έχει υπογραφεί η σχετική σύμβαση μεταξύ ΕΑΒ και Lockheed Martin με συγκεκριμένο οικονομικό τίμημα", αναφέρει χαρακτηριστικά ο υπουργός. Όπως μάλιστα υπογραμμίζει χαρακτηριστικά, "σε κείμενο προς την κυβέρνηση των ΗΠΑ για τη σύναψη της διακρατικής συμφωνίας, διατυπώνεται η απαίτηση για εκτέλεση των εργασιών εγχωρίως με τη συμμετοχή κατάλληλων πιστοποιημένων ελληνικών εταιριών υπό τον συντονισμό και την ευθύνη της κατασκευάστριας εταιρίας. Στην ανακοίνωσή της η κυβέρνηση των ΗΠΑ υποστηρίζει ότι το 72% των εργασιών θα πραγματοποιηθούν στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στις ΗΠΑ. Το υπόλοιπο 28% των εργασιών θα πραγματοποιηθεί από την εταιρεία ISI Hellas στην Αθήνα (15%) και από την ΕΑΒ στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Σχηματάρι Βοιωτίας (13%). 
Στην ερώτηση των βουλευτών της δημοκρατικής συμπαράταξης έθεταν θέμα για την εταιρία ISI, αναφέροντας πως ονόματα των στελεχών της περιλαμβάνονταν στην δημοσιευμένη λίστα των Panama papers.
Απαντώντας ο κ. Καμμένος υποστηρίζει ότι η εταιρία έχει το προβλεπόμενο πιστοποιητικό βιομηχανικής ασφάλειας, ενώ τόνισε ότι "υφίσταται αριθμός συμβάσεων ΑΩ μεταξύ ΥΠΕΘΑ και ξένων Οίκων στις οποίες συμπεριλαμβάνονται προγράμματα εκτελούμενα από την συγκεκριμένη εταιρία".  Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε δηλαδή, ήταν η απάντηση του Πάνου Καμμένου, με τις τόσες υποσχέσεις καταπολέμησης της Διαφθοράς!
ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ
Τα παλιά και καταπονεμένα αεροσκάφη P-3 Orion, τα οποία μετά την άνω 20ετίας υπηρεσίας με τα χρώματα των Ηνωμένων Πολιτειών, κατέληξαν στο Πολεμικό Ναυτικό, όπου και παρέμειναν λειτουργικά για πάνω από μια 10ετία, έως ότου καθηλωθούν στο σύνολό τους το αργότερο από το 2009.
Το 1992 το Πολεμικό Ναυτικό αποφάσισε την αγορά έξι Ρ-3Β ORION TACNAVMOD από τα αποθέματα του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ (USN). Τον Φεβρουάριο του 1996 ολοκληρώθηκε η κατασκευή των εγκαταστάσεων για την υποστήριξη των νέων ΑΦΝΣ. Τον Μάϊο του ίδιου έτους παρελήφθη το πρώτο Ρ-3Β ενώ μέχρι το Φεβρουάριο του 1996 είχε ολοκληρωθεί η παραλαβή και των έξι Ρ-3Β.  
Αν και έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι τα Ρ-3 του Πολεμικού Ναυτικού «όργωναν» την Ανατολική Μεσόγειο, ειδικά λόγω της μεγάλης αυτονομίας τους, αυτό δεν ευσταθεί. Πολύ γρήγορα άρχισαν να καθηλώνονται - το ένα μετά το άλλο, έτσι αναφέρθηκε κατά το χρόνο από το Πολεμικό Ναυτικό, όπως απλά η συντήρησή τους και η συνέχιση της λειτουργίας τους είναι μια ακριβή υπόθεση. Κατά το χρόνο της καθήλωσης τα αεροσκάφη είχαν κατά μέσο όρο συμπληρώσει περίπου 8.000 πτητικές ώρες, με μακράν τις περισσότερες ώρες σε υπηρεσία με το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ. Είναι μια πραγματικότητα ότι τα εν λόγω αεροσκάφη πολύ λίγο πέταξαν με τα διακριτικά του Πολεμικού Ναυτικού, όπως και ότι το σύνολο των αποστολών που ολοκλήρωσαν στην Μεσόγειο δεν κατηγοριοποιούνται ως «απαιτητικές». 
Άλλωστε, τα Orion σε χρήση με το Πολεμικό Ναυτικό, ως αεροσκάφη ανθυποβρυχιακού αγώνα ήταν έναντι των τουρκικών υποβρυχίων τεχνολογικά ξεπερασμένα (πανάρχαιος εξοπλισμός), όπως ο εντοπισμός ενός τουρκικού υποβρυχίου ήταν δυνατόν μόνο από σύμπτωση - το αεροσκάφος έπρεπε να περάσει «πάνω» από το υποβρύχιο ώστε να καταστεί δυνατόν ο εντοπισμός του υποβρυχίου μέσω της «ουράς» του αεροσκάφους: Εκεί ήταν εγκατεστημένη μια συσκευή παρακολούθησης ηλεκτρομαγνητικών ανωμαλιών.
Όσο για τις δυνατότητες αγώνα επιφανείας σε παράκτιες περιοχές, ολοκληρωτικά ανύπαρκτες
Βέβαια, το Πολεμικό Ναυτικό ουδέποτε τα χρειάστηκε για να εντοπίσει τα τουρκικά υποβρύχια. Για τον σκοπό αυτό έχει προμηθευτεί άλλα, πολύ πιο σύγχρονα αερομέσα. Εάν τώρα αλλάξει κάτι σε σχέση με αυτές τις δυνατότητες, είναι ένα ερώτημα.
Τα καθηλωμένα P-3 Orion του ΠΝ είναι μετά από τόσα χρόνια αεροσκάφη με περιορισμούς, λόγω ακριβώς των δομικών συστατικών τους - φτερά και οι οριζόντιοι σταθεροποιητές, επλήγησαν από την κόπωση και τη διάβρωση μετά από 35 χρόνια λειτουργίας.
Το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ, προς το παρόν ακόμη ο κύριος χρήστης αυτού του αεροσκάφους, αποσύρει σε γενικές γραμμές τα αεροσκάφη του από την λειτουργία, για τον σκοπό του παροπλισμού ή του εκσυγχρονισμού,  όταν επιτυγχάνεται κόπωση μεταξύ 60 και 80 σε μια κλίμακα από 100. 
Εμείς απαιτούμε να μην δοθεί ούτε ένα ευρώ για πολεμικούς εξοπλισμούς, αλλά τα χρήματα αυτά να χρησιμοποιηθούν για τις τεράστιες ανάγκες του εργαζόμενου λαού μας. 
Γυρνάμε την πλάτη στους εθνικούς τους στόχους και ανάγκες που για μια ακόμη φορά αποδεικνύονται φούμαρα που αποκρύπτουν τα συμφέροντα των επιχειρηματιών.   


ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου