Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018

Α Παγκόσμιος Πόλεμος: γράμμα φαντάρου στην αγαπημένη περιμένοντας την Εκτέλεση



Γράμμα από έναν τριχωτό άντρα στη γυναίκα του: " η ποινή έχει πέσει: θα με πυροβολήσουν για παράδειγμα, αύριο, με έξι συντρόφους μου, για άρνηση να υπακούσω."
30 Μαΐου 1917
Léonie αγάπη μου
Έχω δώσει αυτό το τελευταίο γράμμα σε φίλους χέρια ελπίζοντας ότι θα συμβεί σε σας μια μέρα έτσι ώστε να ξέρετε την αλήθεια και επειδή θέλω σήμερα να καταθέσει για τη φρίκη αυτού του πολέμου.

Όταν φτάσαμε εδώ, η πεδιάδα ήταν όμορφη. Σήμερα, οι ακτές του Αιν μοιάζουν με τη χώρα του θανάτου. Η γη είναι αναστατωμένη, κάηκε. Το τοπίο δεν είναι τίποτα άλλο παρά ερείπια. Είμαστε στα χαρακώματα της πρώτης γραμμής. Εκτός από σφαίρες, βόμβες, συρματόπλεγμα, είναι ο πόλεμος των ναρκών με την προοπτική να πηδήξει οποιαδήποτε στιγμή. Είμαστε βρώμικοι, τα ρούχα μας είναι σε κουρέλια. Είναι στη λάσπη, μια λάσπη από πηλό, παχιά, κολλώδη, που είναι αδύνατο να απαλλαγούμε από τα χαρακώματα να καταρρεύσουν κάτω από τα κοχύλια και να ενημερώσουμε πτώματα, οστά και κρανία, η μυρωδιά είναι αποχέτευση.


Όλα λείπουν: νερό, τουαλέτες, σούπα. Δεν μας έχουν προμηθεύσει, το galetouse είναι άδειο! Ένα βραδινό γεύμα και θα κρυώσει λόγω του μήκους των κότσια για να πάει. Δεν έχουμε καν άλλο ξηρό για να μας παρηγορήσει μερικές φορές λίγο χυμό και μια γουλιά για να μας ζεστάνει.



Θα πολεμήσουμε την καρφίτσα με τα όπλα. Είναι δύσκολο να κινηθεί κανείς, με ένα βαρύ και άβολο κράνος από ατσάλι, το οποίο προστατεύει τις αναπήδησε και την κυκλοφοριακή συμφόρηση όλων των εξοπλισμών κατά των ασφυξία αερίων. Έχουμε συμμετάσχει σε υπερβολικές επιθέσεις που έχουν αποτύχει όλα στα βουνά των πτωμάτων. Αυτοί οι αδιάκοπη αγώνες μας έχουν αφήσει εξαντλημένοι και απελπισμένοι. Οι άτυχοι σακάτηδες που θα κοιτάξει ο κόσμος όταν επιστρέψουν, θα δικαιούνται μόνο τον μικρό σταυρό του πολέμου για να τους αποζημιώσει με το ένα χέρι, το ένα πόδι λιγότερο; Αυτός ο πόλεμος μας φαίνεται όλους σαν ένας άθλιος και άχρηστος χασάπης.



Στις 16 Απριλίου, ο στρατηγός Νιβέλ ξεκίνησε μια νέα επίθεση στο δρόμο για τις κυρίες. Ήταν μια αποτυχία, μια καταστροφή! Όλοι οι νεκροί! Όταν έκανα αισθήματα που δεν υπήρχαν πια, ο φόβος, η αγάπη, τίποτα δεν είχε νόημα. Ήταν απλά σημαντικό να προχωρήσουμε μπροστά, να τρέξουμε, να πυροβολήσουμε, και παντού οι στρατιώτες έπεφταν ουρλιάζοντας με πόνο. Οι δασώδη πλαγιές ήταν δύσκολες. Χάθηκε στην ομίχλη, το τουφέκι στον ώμο που περιπλανήθηκα, ο ιδρώτας που στάζει στην πλάτη μου. Το πεδίο της μάχης με έκανε να ξεράσω. Ένας πραγματικός μαζικός τάφος τεντωμένο στα πόδια μου. Πήρα κάτω το ανάχωμα περνώντας τα διάφορα πτώματα, ένα τρομερό μίσος για μένα.



Αυτή η επίθεση προκάλεσε προβλήματα σε όλα τα τριχωτά και ανάγκασε την απογοήτευσή μας. Από τότε, δεν μπορούμε να σταθούμε στις περιττές θυσίες, τα ψέματα του μεγάλου κράτους. Όλοι οι μαχητές απόγνωση της ύπαρξης, πολλοί έχουν εγκαταλείψει και κανείς δεν θέλει να περπατήσει πια. Τα φυλλάδια κυκλοφορούν για να μας ενθαρρύνουν να ρίξουμε τα όπλα. Την περασμένη εβδομάδα, ολόκληρο το Σύνταγμα δεν ήθελε να βγει από την τάφρο ξανά, αρνηθήκαμε να συνεχίσουμε να επιτεθούμε αλλά όχι να υπερασπιστούμε.



Οι Αξιωματικοί μας κατηγορούνται για να μας κρίνουν. Καταδικάστηκα να πάω σε ένα έκτακτο συμβούλιο πολέμου, χωρίς καμία πιθανή προσφυγή. Η πρόταση έχει πέσει: θα με πυροβολήσουν για παράδειγμα αύριο, με έξι από τους συντρόφους μου, που αρνούνται να συμμορφωθούν. Με την εκτέλεση μας, οι ανώτεροί μας στοχεύουν να βοηθήσουν τους μαχητές να ανακτήσουν τη γεύση της υπακοής, δεν πιστεύω ότι θα πετύχουν.



Θα καταλάβεις léonie αγάπη μου ότι δεν είμαι ένοχος αλλά θύμα της swift δικαιοσύνης; Θα καταλήξει στον κοινό τάφο των ντροπή νεκρών, ξεχασμένος στην ιστορία. Δεν θα πεθάνω μπροστά αλλά με δεμένα μάτια, την αυγή, γονατιστός μπροστά από την ομάδα βολής. Λυπάμαι τόσο πολύ léonie μου τον πόνο και την ντροπή που το θλιβερό τέλος μου θα σε προκαλέσει.



Είναι τόσο δύσκολο να ξέρω ότι δεν θα σε ξαναδώ και η κόρη μου θα μεγαλώσει χωρίς εμένα να σχεδιάζω αυτό το παιδί πριν φύγω στη μάχη ήταν μια τόσο γλυκιά και υπέροχη τρέλα αλλά σήμερα, σε αφήνω μόνο σου και οι δύο μου ραγίζει την καρδιά. Ζητώ συγγνώμη από τους αγγέλους μου που σε εγκατέλειψαν.



Υποσχέσου μου την αγάπη μου να σωπάσω την μικρή μου ζαν τις ακριβείς συνθήκες της εξαφάνισης μου. Πες του ότι ο πατέρας του έχει πέσει σε έναν ήρωα στο πεδίο της μάχης, πες του για την γενναιότητα και την γενναιότητα των στρατιωτών και αν μια μέρα, η μνήμη της τριχωτό βολής για το παράδειγμα έχει αποκατασταθεί, αλλά δεν το πιστεύω, τότε μόνο, Και αν τον κρίνεις, δείξ ' του το γράμμα.



Ποτέ μην αμφιβάλλεις για την τιμή και το θάρρος μου γιατί η Γαλλία μας πρόδωσε και η Γαλλία θα μας θυσιάσει.



Υποσχέσου μου, επίσης, γλυκιά μου léonie, όταν ο χρόνος έχει εξομάλυνε τον πόνο σου, για να μην αποκηρύξει να είσαι ευτυχισμένος, να συνεχίσεις να χαμογελάς στη ζωή, ο θάνατός μου θα είναι λιγότερο σκληρός. Σας εύχομαι και τις δύο, μικρές μου γυναίκες, όλη την ευτυχία που σας αξίζει και δεν θα μπορώ να σας δώσω. Σε φιλώ, η καρδιά στην άκρη των δακρύων. Τα υπέροχα πρόσωπά σας, χαραγμένα στη μνήμη μου, θα είναι η τελευταία μου παρηγοριά πριν το τέλος.



Eugene ο άντρας σου που σε αγαπάει τόσο πολύ


Ζητούμε συγγνώμη για τις δυσκολίες της αυτόματης μετάφρασης, αλλά τα συναισθήματα που προκαλεί η ανάγνωση καταπνίγουν τα εύκολα μεγάλα λόγια των κυβερνήσεων που οδηγούν τον κόσμο της εργασίας στα σφαγεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου