Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2019

«Μου λένε να βουλώσω το στόμα μου, να βγάλω απλά τα λεφτά μου και να έχω μια ευτυχισμένη ζωή".

Η οικογένειά του αναγκάστηκε να τον αποκηρύξει. Επειδή δε βούλωσε το στόμα του. Επειδή τα βάζει με τον Ερντογάν. Μέλη της οικογένειάς του απολύθηκαν. Επειδή δε βούλωσε το στόμα του. Ο πατέρας του μπήκε φυλακή. Επειδή δε βούλωσε το στόμα του. Η οικογένειά του δεν μπορεί να φύγει από τη χώρα. Επειδή δε βούλωσε το στόμα του. Ένταλμα σύλληψης υπάρχει για εκείνον. Επειδή δε βούλωσε το στόμα του. Δέχεται απειλές για τη ζωή του. Επειδή δε βούλωσε το στόμα του. Επειδή λέει τον Ερντογάν "δικτάτορα". 

Επειδή έγραψε στα παπούτσια του τη λέξη "Ελευθερία" και μπήκε στον αγώνα. Επειδή του λένε να βουλώσει το στόμα του κι εκείνος δεν το κάνει και μιλά και λέει:
«Μου λένε να βουλώσω το στόμα μου, να βγάλω απλά τα λεφτά μου και να έχω μια ευτυχισμένη ζωή. Με ρωτάνε γιατί να μιλάω για αυτά τα θέματα. Όταν θίγεις αυτά τα προβλήματα, ποτέ δεν θα πάρεις μεγάλα συμβόλαια και σημαντικές συμφωνίες. Αυτό επηρεάζει εμένα και την οικογένειά μου. Ο πατέρας μου απολύθηκε, η αδερφή μου δεν μπορεί να βρει δουλειά. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 17.000 αθώες γυναίκες στη φυλακή. Υπάρχουν πάνω από 1.000 μωρά που μεγαλώνουν στις φυλακές μαζί με τις μητέρες τους. Για εμένα είναι σημαντικό και με επηρεάζει. Χρέος μου το να στηρίξω όλους αυτούς τους αθώους ανθρώπους».
Παιδιά, ένας από εμάς, ένας μ' εμάς, ο Ενές Καντέρ. Ο αδελφός μας, ο Ενές. Ο Διεθνής μπασκετμπολίστας που λέει "Η ελευθερία έρχεται με κόστος" και δε βουλώνει το στόμα του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου