Πέμπτη 4 Ιουνίου 2020

Βάζουν Αγγαρείες, αντί να κάνουν Εγχείριση σε φαντάρο που του προκάλεσε πρόβλημα ο Στρατός

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Πριν δυόμιση μήνες περίπου (στα ΣΠΕΝ) έπαθα σύνδρομο de quervain (τενοντίτιδα στον καρπό), το οποίο είναι στην περίπτωση μου σοβαρό. 
Καθώς το θέμα δεν έχει λάβει τη αντιμετώπιση που του αρμόζει και μετά από ενάμιση μήνα ταλαιπωρία, κατάφερα να είμαι καθ'οδόν για το 401 για παραπάνω εκτίμηση. 
Λοχίες, Λοχαγοό και λοιπά στελέχη δεν κρίνουν πως το πρόβλημα μου είναι σοβαρό, βάζοντας με να κάνω αγγαρείες και εργασίες παρόλο που έχω χαρτιά από γιατρό που λένε πως είμαι ελεύθερος ασκήσεων εργασιών κλπ με αποτέλεσμα να χειροτερεύει συνεχώς το πρόβλημα και να υποφέρω σε κάθε κίνηση. 
Έχω πάρει τη γνώμη διαφόρων γιατρών και έχω ακολουθήσει μισές τις οδηγίες τους (λόγω του ότι δεν τηρούνται τα "ελεύθερος") παρόλα αυτά το πρόβλημα παραμένει και βάσει των γιατρών η επόμενη λύση είναι επέμβαση. 
Πέρα από το πρόβλημα με το χέρι μου δέχομαι και ψυχολογική επίθεση του τύπου "μην τα πουλάς αυτά σε μας". 
Με κατηγόρησαν ότι το είχα από πριν πως δεν είναι τόσο σοβαρό και ότι λέω ψέματα πως πονάω, στο στρατό μπήκα Ι1 απόλυτα υγιής και άρτιος (για να μην αναφέρω τα θέματα υγιεινής μέσα στο στρατό προχωρώ). 
Έχοντας σαν αποτέλεσμα ένα διαλυμένο χέρι και μια διαλυμένη ψυχολογία απευθύνομαι σε εσάς να μου δώσετε μια λύση. 
ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΤΥΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
Συνάδελφοι φαντάροι, τα προβλήματα υγείας είναι ένα πολύ σοβαρό ζήτημα.
Σας καλούμε, στην Κατάταξη σας να μην κρύψετε τίποτε και να παρουσιάσετε όλα τα ζητήματα υγείας που αντιμετωπίζεται.
Σε περίπτωση που κατά τη διάρκεια της θητείας σας παρουσιαστούν προβλήματα  Υγείας ο Στρατός είναι Υποχρεωμένος να τα αντιμετωπίσει.
Αν βγείτε Ελεύθεροι Υπηρεσιών και δεχθείτε την οποιαδήποτε διαταγή να κάνετε υπηρεσία ή αγγαρεία αντιδράστε. Βγείτε Παραπονούμενοι και αγωνιστείτε για τη διαφύλαξη της Υγείας σας.
Ελάτε άμεσα σε επικοινωνία με την ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ

ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
diktiospartakos.blogspot.com
diktiospartakos@hotmail.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου